14
دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس در گفت و گو با عصر شهروند:

مجلس با تصمیم شهرداری تهران برای واردات اتوبوس مخالف است

  • کد خبر : 281367
  • 25 اردیبهشت 1400 - 8:49
مجلس با تصمیم شهرداری تهران برای واردات اتوبوس مخالف است
سرمدی ، دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس با بیان اینکه این فراکسیون با تصمیم شهرداری تهران برای واردات اتوبوس مخالف است، گفت: قطعا فراکسیون این موضوع را بررسی و از مسئولین شهرداری تهران توضیح خواهد خواست.

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره انتشار خبری تحت عنوان «شهرداری تهران تصمیم دارد تا ۲۵ میلیون دلار برای خرید اتوبوس خارجی هزینه کند»، گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای توجه به تولید در داخل و بخصوص نامگذاری امسال بعنوان سال «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها» باید به تولیدات داخلی توجه شود و واردات هر کالایی که مشابه آن در داخل تولید می شود، باید ممنوع باشد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل ما با واردات اتوبوس از خارج و از هر کشوری که باشد مخالفیم و معتقدیم شهرداری تهران باید از اتوبوسهای ساخت داخل استفاده کند.

دبیر فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که خودروسازان داخلی توان تولید اتوبوس را دارند، واردات اتوبوس از خارج هیچ ضرورتی ندارد و ضمن اینکه این کار عقلانی هم نیست و اصلا توجیه اقتصادی ندارد.

سرمدی با بیان اینکه قطعا موضوع واردات اتوبوس از خارج را در فراکسیون مدیریت شهری مجلس طرح موضوع می کنیم، افزود: قطعا فراکسیون این موضوع را بررسی و از مسئولین شهرداری تهران توضیح خواهد خواست.

وی افزود: قطعا فراکسیون مدیریت شهری مجلس مخالفت خود را با واردات اتوبوسهای خارجی بیان می کند و خواستار استفاده از اتوبوسهای داخل می شود.

شنیده شد که شهرداری تهران درصدد است ۲۵ میلیون دلار بابت خرید ۵۰ اتوبوس خارجی ( که احتمالاً از کره جنوبی وارد خواهد شد) هزینه کند این در حالی است که شرکت‌های داخلی برای تولید اتوبوس مورد نیاز شهرداری تهران اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .