9

محسن هاشمی: دستاورد های شورای پنجم تبدیل به وعده نامزد های ریاست جمهوری شده است

  • کد خبر : 281943
  • 23 خرداد 1400 - 13:48
محسن هاشمی: دستاورد های شورای پنجم تبدیل به وعده نامزد های ریاست جمهوری شده است
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود همه تخریبها و بی مهری های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می دهند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، محسن هاشمی در آغاز سیصد و یکمین جلسه شورا گفت: در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، با برگزاری مناظره ها و پخش برنامه های کاندیداها، هنوز با  فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مانند در دوره های گذشته فاصله داریم ، که امیدواریم در این چندروز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای شهر نیز متاسفانه نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید، با این وجود جبهه اصلاحات فهرست ۲۱ نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد و از شهروندان تهرانی می خواهیم که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

هاشمی افزود: با وجود همه تخریبها و بی مهری های رسانه ملی و جناح های سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می دهند.

هاشمی اظهار داشت : امیدوارم با همه جفاها و نا امیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوقهای رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییرفضای انتخابات و مشارکت بالا شود . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .