83

محله های معروف و آدرس ادارات مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

  • کد خبر : 11345
  • 20 مرداد 1398 - 12:43
محله های معروف و آدرس ادارات مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران

شهرداری تهران، بزرگ ترین شهرداری ایران و خاورمیانه بوده و مدیریت بزرگ ترین شهر ایران را از نظر جمعیت بر عهده دارد. این مدیریت، توسط ادارات بیست و دو گانه شهرداری تهران انجام شده که هر یک دارای نواحی گوناگونی هستند. برخی از مناطق شهرداری تهران، به دلیل قرارگیری بافت های تاریخی، باستانی، فرهنگی ، هنری و هم چنین تجاری مهم  شهری، مسئولیت سنگینی داشته و اعتبار بین المللی هم دارد.

شهرداری تهران، بزرگ ترین شهرداری ایران و خاورمیانه بوده و مدیریت بزرگ ترین شهر ایران را از نظر جمعیت بر عهده دارد. این مدیریت، توسط ادارات بیست و دو گانه شهرداری تهران انجام شده که هر یک دارای نواحی گوناگونی هستند. برخی از مناطق شهرداری تهران، به دلیل قرارگیری بافت های تاریخی، باستانی، فرهنگی ، هنری و هم چنین تجاری مهم  شهری، مسئولیت سنگینی داشته و اعتبار بین المللی هم دارد.

در گزارش امروز عصر شهروند ، اسامی محله های معروف در محدوده شهرداری مناطق بیست و دو گانه تهران و هم چنین آدرس و تلفن ادارات شهرداری پایتخت را ارائه کردیم.

با ما همراه باشید.

محله های منطقه ۱ شهرداری تهران

آدرس سایت شهرداری منطقه ۱ تهران

(آدرس سایت شهرداری منطقه  ۱ تهران: REGION1.TEHRAN.IR. به جای عدد ۱، ۱  تا ۲۲ را وارد کنید، به سایت ادارات بیست و دو گانه شهرداری تهران متصل می شوید)

منطقه ۱ شهرداری تهران را پاتوق لاکچری گردها و مرفه نشین های پایتخت می دانند که قیمت هر متر زمین آنجا بیش از ۲۰۰ میلیون  ریال برآورد می شود. محله های معروف منطقه یک شهرداری تهران عبارتند از: حصار  بوعلی، فرمانیه، اوین، درکه، زعفرانیه، محمودیه، ولنجک، امام زاده قاسم، دربند، گلابدره، جماران، دزاشیب، نیاوران، اراج، کاشانک، شهرک دانشگاه، شهرک  نفت، دارآباد، باغ فردوس، تجریش، قیطریه، چیذر، حکمت، ازگل، سوهانک، شهید محلاتی، اقدسیه، الهیه، اندرزگو، جمشیدیه، سعدآباد، صاحبقرانیه و کامرانیه. این ها، مقصدهای گردشگری  مهمی در خود جای دادند که کاخ نیاوران و کاخ سعدآباد، تنها مشتی نمونه خروار  است.

حتما بخوانید : تهران گردی را آنلاین کنید با هشتگ و لوکیشن های اینستاگرامی

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱ تهران

میدان قدس . ابتدای خ شهید باهنر – شهرداری منطقه ۱
تلفن : ۲۲۷۱۲۸۶۵-۲۲۷۱۱۳۳۸-۲۲۷۱۶۳۸۸-۲۲۷۱۲۶۴۴
فکس : ۲۲۷۱۴۰۹۵

محله های منطقه  ۲ تهران

سایت شهرداری منطقه 2 تهران

منطقه  ۲  شهرداری تهران هم مثل محدوده  شهرداری منطقه ۱ تهران، از پاتوق های لاکچری  گردها و ثروتمندان پایتخت بوده که در چند سال اخیر به دلیل ساخت پاساژهای بزرگ و حضور برج میلاد در این محدوده، بخشی از اقتصاد گردشگری تهران را به خود جلب کرده  است. محله های معروف این منطقه عبارتند از: شهرک غرب، سعادت آباد، مدیریت، پونک، صادقیه، شهرآرا، طرشت، توحید، زنجان، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، ایوانک، بلوار دریا، فرحزاد، شهرک مخابرات، شهرک پرواز، خوش، جلال  آل احمد، نیایش، یادگار امام، ستارخان و محله مرزداران.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۲ تهران

سعادت آباد . بین میدان کاج و سرو . بلوار شهرداری . شهرداری منطقه ۲
تلفن : ۲۲۰۷۷۱۷۴-۲۲۰۹۱۰۳۹-۲۲۰۹۱۰۵۱
نمابر : ۲۲۰۷۱۴۱۸

محله های معروف منطقه ۳

سایت شهرداری منطقه 3 تهران

نقاط شمالی منطقه ۳ تهران نیز مثل نقاط شمالی منطقه ۲ و کل نقاط منطقه ۱، از مناطق گران قیمت پایتخت بوده و مقصد گردشگری و پاساژ نوردی اهالی خوش نشین تهران است. محله های معروف این منطقه عبارتند از: ونک، امانیه، زرگنده، اختیاریه، داودیه، سیدخندان، دروس، قلهک، یخچال، کاووسیه، پاسداران، جردن،  جلفا، خواجه عبدالله  انصاری، دولت (کلاهدوز)، شیخ یهایی، شیراز، ملاصدرا، ظفر، میرداماد و محدوده پارک وی و نیایش در خیابان ولیعصر تهران. اگر به دنبال مقصدهای شکم گردی در تهران هستید، این منطقه  شهرداری  را در نظر  داشته  باشید. گران ترین خیابان ایران (جردن) نیز در این محدوده واقع شده است.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۳ تهران

خ شریعتی . پایین تر از حسینیه ارشاد – شهرداری منطقه ۳
تلفن : ۲۲۲۲۰۰۵۳-۲۲۲۲۰۶۱۸
نمابر : ۲۲۲۲۲۱۱۴

محله های معروف منطقه ۴  تهران

سایت شهرداری منطقه 4 تهران

قیمت زمین و مسکن در منطقه ۴ شهرداری تهران به نسبت محدوده شهرداری منطقه  ۱ تا ۳ کمی کم تر است و مناطق پرجمعیت با تراکم بالا را شامل می شود که تهرانپارس و نارمک از آن جمله است. محله های معروف این منطقه عبارتند از: مهران، محیدیه، ضرابخانه، شیان، لویزان، نارمک، تهران پارس غربی،  جوادیه،  خاک سفید، تهرانپارس  شرقی، قاسم  آباد و ده نارمک، شمیران نو، حکیمیه، قنات کوثر، منطقه اتوبان باقری و صیاد شیرازی، بنی  هاشم، پلیس، دلاوران، هروی  و هنگام.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۴

میدان رسالت . خ هنگام . خ طاهرخانی . شهرداری منطقه ۴
تلفن : ۲-۷۷۸۰۲۰۶۱
نمابر : ۷۷۸۹۴۷۴۱

محله های معروف منطقه ۵ تهران

سایت شهرداری منطقه 5 تهران

منطقه ۵ شهرداری  تهران از جمله  مناطقی بوده که سمت غربی تهران واقع شده و شاهد رشد قابل ملاحظه قیمت مسکن در سالهای اخیر است. از  محله های معروف می توان به این موارد اشاره کرد: شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، فردوس،  مهران،  اکباتان،  جنت آباد، شاهین، آیت  الله کاشانی و اشرفی اصفهانی،بلوار تعاون،  پونک، پیامبر، جنت آباد و شهید ستاری. مجتمع کوروش، هایپر استار و سولقان تهران از جمله مقصدهای گردشگری شلوغ تهرانی ها در محدود منطقه  ۵  شهرداری  تهران است.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۵  تهران

بلوار آیت اله کاشانی . نرسیده به میدان نور . شهرداری منطقه ۵
تلفن : ۴۴۰۹۰۴۱۲-۴۴۰۹۶۶۵۶-۴۴۰۶۱۱۸۵
نمابر : ۴۴۰۷۳۸۳۳

محله های معروف منطقه ۶ تهران

شهرداری منطقه ۶ به اینکه یکی از مقصدهای گردشگری مهم  تهران است به خود می بالد. موزه های زیادی در این محدوده قرار دارد که موزه  هنرهای معاصرتهران، موزه  ۲.۵  میلیارد دلاری تهرانی ها و یکی از برترین موزه  های معاصر جهان در  این بخش شهر قرار گرفته است. پارک لاله، موزه  فرش و بسیاری از دانشگاه های کشور در این منطقه بوده و منطقه ای فرهنگی و هنری محسوب می شود. از محله  های معروف به  این موارد میتوان اشاره کرد: گاندی، شیراز جنوبی، ساعی، یوسف آباد، آرژانتین، بلوار کشاورز، امیرآباد، توانیر، حافظ، زرتشت، طالقانی، فاطمی، فلسطین، کارگر شمالی و کردستان و البته کریم خان (پایتخت صنایع دستی ایران).

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۶

خ اسد آبادی – میدان اسد آبادی . شهرداری منطقه ۶
تلفن : ۲-۸۸۰۶۲۹۵۱
نمابر : ۸۸۰۶۳۰۷۹

محله های معروف منطقه ۷ تهران

شهرداری منطفه ۷ تهران اولین شهرداری  ایران است که یک بانو در سال ۱۳۷۶ به انتخاب غلام حسین کرباسچی، به سمت شهردار منطقه انتخاب شد. این بانو در سال ۹۶ با قرار گیری در فهرست امید اصلاح طلبان، به شورای شهر پنجم پایتخت راه یافت.  از محله های معروف میتوان به این موارد اشاره کرد: گرگان، نظام آباد، خواجه نصیر، خواجه نظام، کاج، بهار، سهروردی، باغ صبا، شهید قندی، عباس آباد، اندیشه، حشمتیه، دبستان، ارامنه، آپادانا، امام حسین، انقلاب، خواجه نظام، سرباز، سهروردی، شریعتی، مطهری، مفتح و مرودشت.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه  ۷ تهران

خ شهید قندی . ساختمان شماره ۱ . شهرداری منطقه ۷
تلفن : ۸۸۷۳۵۵۵۶-۸۸۴۰۵۹۶۳
نمابر : ۸۸۷۳۶۷۹۶

محله های معروف منطقه ۸  تهران

منطقه ۸ شهرداری تهران  از مناطق بزرگ است  از تهرانپارس تا وحیدیه و محیدیه را شامل می شود.  از محله های معروف به این موارد میتوان اشاره کرد: تهرانپارس، دردشت، مدائن،  هفت حوض، نارمک، مجیدیه، کرمان، لشکر شرقی، تسلیحات، جشنواره و سبلان.

آدرس و تلفن  شهرداری منطقه ۸

نارمک . میدان نبوت . نیش خ جانبازان غربی . ساختمان منطقه . شهرداری منطقه ۸
تلفن : ۷۷۹۱۷۷۹۱
نمابر : ۷۷۹۱۷۷۹۱

محله های معروف منطقه ۹

شهرداری منطفه ۹ اطراف خیابان آزادی و به پایین  است. محله های مطرح آن عبارتند از: استاد معین، دکترهوشیار، فتح، امام زاده  عبداله، شمشیری، سرآسیاب، مهرآباد، سی متری  جی، فتح صنعتی.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه  ۹ تهران

خ آزادی . نبش خ استاد معین . ساختمان مرکزی منطقه . شهرداری منطقه ۹
تلفن : ۲-۶۶۰۷۱۵۱ و ۹-۶۶۰۷۱۵۲۶
نمابر : ۶۶۰۷۱۵۱۳

محله های معروف منطقه ۱۰ تهران

این منطقه نیز  هم مرز شهرداری منطقه ۹ است. از محله های معروف به این موارد می توان اشاره کرد: بریانک، سلیمان تیموری، هفت چنار، کارون جنوبی، هاشمی، زنجان جنوبی، سلسبیل شمالی،  کارون، آذربایجان، آزادی و امام خمینی. خوش، دامپزشکی، رودکی، قصرالدشت، نواب، کارون و کمیل.

آدرس و تلفن شهرداری  منطقه  ۱۰

خ آزادی . نرسیده به جیحون . جنب کارخانه زمزم . شهرداری منطقه ۱۰
تلفن : ۶۶۰۴۰۰۰۸-۶۶۰۲۵۱۹۱-۶۶۰۲۵۲۲۱-۶۶۰۲۵۳۵۱
نمابر : ۶۶۰۲۵۲۱۰

محله های معروف منطقه  ۱۱ تهران

شهرداری منطقه ۱۱ تهران از محله های قدیمی است. از محله  های معروف میتوان به این موارد اشاره کرد: شیخ هادی، انقلاب، امیریه، فروزش، منیریه، اسکندری، دخانیات، مخصوص، جمهوری، حر، انبار نفت، آگاهی، راه  آهن، پاستور، حسن آباد،  گمرک، وحدت اسلامی و بخشی از جنوب  خیابان ولیعصر.

منطقه  ۱۱ تهران به دلیل قرارگیری مقر ریاست جمهوری و مجلس  و بیت رهبری، از مناطق با ضریب امنیتی بالا محسوب می شود.

آدرس شهرداری منطقه ۱۱ تهران

میدان قزوین . خ قزوین . شهرداری منطقه ۱۱
تلفن : ۵۵۴۰۹۰۰۰-۵۵۴۰۹۰۳۵-۵۵۴۱۱۶۶۱
نمابر : ۵۵۴۱۶۷۲۴

محله های معروف منطقه ۱۲

به  دلیل قرارگیری ساختمان مجلس شورای اسلامی در منطقه ۱۲ و هم چنین بازار تهران و کاخ گلستان، منطقه ۱۲ را باید یک منطقه  سیاسی و فرهنگی و هنری با بافت تاریخی دانست. از محله های معروف میتوان به این موارد اشاره کرد: بهارستان، فردوسی، پامنار، بازار، سنگلج، تختی، هرندی، کوثر، دروازه شمیران، امین حضور، پانزده خرداد پیچ شمیران، خراسان، ری، سعدی، لاله  زار نو، مولوی و میدان قیام.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۲ تهران

میدان شهدا . اول مجاهدین . شهرداری منطقه ۱۲
تلفن : ۳۳۵۱۲۲۷۹-۳۳۵۱۲۲۸۳

محله های معروف منطقه ۱۳ تهران

منطقه ۱۳ تهران نیز از بافت های پر تراکم شهرداری تهران است. نیروی هوایی و پیروزی و سرخه حصار، از محله های مطرح  این محدوده شهر  است. از دیگر  محله  ها می توان به این موارد اشاره کرد: شهید اسدی، اشراقی، حافظیه، شورا، زینبیه، تهران نو و دماوند.

آدرس و تلفن  شهرداری  منطقه ۱۳

خ پیروزی – بلوار امام علی (ع) .شهرداری منطقه ۱۳
تلفن : ۸-۳۳۳۱۱۲۱۶
نمابر : ۳۳۳۱۱۲۱۹

محله های معروف منطقه ۱۴ تهران

منطقه ۱۴  شهرداری تهران نیز از مناطق قدیمی است که یکی از پایین ترین سطح قیمت ها برای خرید مسکن و زمین  را دارا می باشد. از  محله های معروف می توان به این موارد اشاره کرد: شکوفه، چهارصد دستگاه، جابری، دژگام، شاهین، مینای شمالی، نیک نام، آهنگران، بروجردی، صد دستگاه، فرزانه، سرآسیب دولاب، نبی اکرم، سیزده أبان، ابوذر، مینای جنوبی، خاوران و آهنگ شرقی. البته بخش هایی از اندرزگو و شهید محلاتی و نبرد نیز  در محدوده این شهرداری قرار دارد.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۴

خ پیروزی – خ شهید عمریه . شهرداری منطقه ۱۴
تلفن : ۳۳۷۸۴۷۰۸-۳۳۳۴۷۶۹۰-۳۳۳۴۱۸۱۱-۳۳۳۳۳۲۴۷
نمابر : ۳۳۳۳۶۴۸۷

محله های معروف منطقه ۱۵

از محله های معروف این منطقه میتوان به این موارد اشاره کرد: مینابی، بیسیم، مطهری، شوش، طیب، هاشم آباد، کیانشهر، رضویه، مشیریه، افسریه شمالی و جنوبی، مسعودیه، والفجر، قیامدشت، خاور شهر و آهنگ.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۵ تهران

میدان بسیج – اول خاوران – شهرداری منطقه ۱۵
تلفن : ۳۳۱۵۲۵۲۴-۳۳۱۵۲۵۲۶
نمابر: ۳۳۱۵۲۵۲۵

محله های معروف منطقه ۱۶  تهران

از مناطق قدیمی با بافت تاریخی و بعضا فرسوده تهران، می توان به  این منطقه  شهرداری تهران اشاره کرد که محله  های معروف آن عبارتند از: جوادیه، نازی آباد، یایخچی آباد، تختی، باغ آذری، راه آهن، رجایی، هلال احمر.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۶

میدان بهمن – خ دشت آزادگان جنوبی – شهرداری منطقه ۱۶
تلفن : ۲-۵۵۱۸۵۲۶۰
نمابر : ۵۵۱۸۵۲۶۳

محله های معروف منطقه ۱۷  تهران

محله های معروف شهرداری منطقه ۱۷ تهران عبارتند از: ابوذر غربی، آذری، یافت آباد، جلیلی، زمزم، گلچین، ابوذر شرقی، باغ خزانه، بلور سازی، قلعه مرغی و میدان بهاران.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۷ تهران

میدان ابوذر – خ ابوذر – شهرداری منطقه ۱۷
تلفن : ۵۵۷۰۵۴۶۶-۵۵۷۳۸۸۴۵-۵۵۷۶۶۱۲۴
نمابر : ۵۵۷۰۸۸۴

محله های معروف منطقه ۱۸

محله  های معروف شهرداری منطقه  ۱۸ تهران، این موارداست: فردوس، تولیدارو، ولیعصر شمالی، صادقیه، یافت آباد شمالی و یافت آباد جنوبی، شاد آباد، هفده شهریر، شمس آباد، خلیج فارس شمالی و خلیج فارس جنوبی، سعید آباد و شهرک صاحب الزمان.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۸ تهران

جاده ساوه – سه راه شهرک ولیعصر – نبش خ یاران – شهرداری منطقه ۱۸
تلفن : ۶۶۲۲۳۳۹۹-۶۶۲۲۹۳۹۴
نمابر:۶۶۲۲۱۶۹۹

محله های معروف منطقه  ۱۹ تهران

شهرداری منطقه ۱۹ نیز از محله های قدیمی  تهران است که دو محله مطرح به نام خانی آباد و عبدل آباد دارد. از  دیگر  محله  های می توان به اسفندیاری، بهمن یار، شهید کاظمی، رسالت و نعمت آباد اشاره کرد.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۱۹

بلوار میلاد – ساختمان ستاری شهرداری منطقه ۱۹
تلفن : ۵۵۰۰۳۱۱۵-۵۵۰۰۰۰۴۴
فکس : ۵۵۰۰۰۶۹۱

محله های معروف منطقه ۲۰ تهران

از محله های مطرح این منطقه  میتوان به ظهیر آباد، جوانمردی، دیلمان، منصوریه و شهادت، استخر،  سرتخت، نفر آباد، ولی آباد، نفرآباد، امین آباد، تقی آباد، نظامی، عباس آباد و کهریزک.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۲۰ تهران

شهرری – میدان شهرداری – جنب دادسرا – شهرداری منطقه ۲۰
تلفن : ۵۵۹۰۰۳۲۹-۵۵۹۰۰۶۸۳-۵۵۹۰۰۱۰۶-۵۵۹۵۳۳۸۸
نمابر:۵۵۹۰۸۲۹۷

محله های معروف منطقه ۲۱

محله های مطرح شهرداری منطقه  ۲۱  بسیار است. قرارگیری چیتگر و ایران مال، شهرداری منطقه  ۲۱  را در سالهای  اینده یکی از فعال ترین شهرداری های تهران در حوزه ساخت و ساز و مقصدهای گردشگری در غرب تهران خواهد کرد. از محله  های معروف می توان به این موارد اشاره کرد: شهرک دریا، تهرانسر غربی و شرقی، باشگاه نفت، تهرانسر شمالی، شهرک  آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک دانشگاه، چیتگر شمالی  و جنوبی، ورد آورد، شهرک غزالی، بزرگراه فتح، شهرک  ۲۲ بهمن و شهرک دانشگاه شریف.

حتما بخوانید: تخلفات ایران مال در یک نگاه

آدرس و تلفن شهرداری منطقه  ۲۱ تهران

تهرانسر – میدان اصلی – جنب کوچه یکم – روبروی پارک نرگس – شهرداری منطقه ۲۱
تلفن : ۳-۴۴۵۶۲۷۰۱
نمابر :۵۵۹۰۸۲۹۷

محله های معروف منطقه ۲۲  تهران

از محله های مطرح این منطقه می توان به: دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان شرقی، گلستان غربی، امید دژبان، شهید باقری، آزاد شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن اشاره کرد.

آدرس و تلفن شهرداری منطقه ۲۲

انتهای اتوبان همت غرب – ضلع شمالی شهرک شهید باقری – شهرداری منطقه ۲۲
نمابر : ۴۴۷۰۹۷۹۱-۴۴۷۳۰۰۰۲
نمابر:۴۴۷۰۲۹۷۴

حتما بخوانید : معرفی اعضای شورای شهر | آشنایی با اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم
همراهان گرامی

اگر شما هم در یکی از مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران سکونت دارید، مقصدهای گردشگری این منطقه را از طریق کامنت در اختیار مخاطبان قرار دهید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما برای توسعه زیر ساخت های فرهنگی و هنری شهرداری مناطق بیست و دو گانه پایتخت هستیم.

به نظر شما، زیبا ترین منطقه شهرداری  تهران کجاست و چرا؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=11345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .