15
ناصر امانی:

مردم حق دارند به شرایط شهر در زمان بارش برف انتقاد داشته باشند / روش اداره شهر باید تغییر پیدا کند

  • کد خبر : 294917
  • 23 بهمن 1401 - 16:18
مردم حق دارند به شرایط شهر در زمان بارش برف انتقاد داشته باشند / روش اداره شهر باید تغییر پیدا کند
عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از شرایط شهر تهران در زمان بارش برف بر تغییر روش اداره شهر تاکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در یکصد و بیست و نهمین در تذکری در واکنش به شرایط وخیم برف‌روبی تهران گفت: ما اگر انتقادی به عملکرد شهرداری تهران داریم، به معنای نادیده گرفتن زحمات شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران نیست، انتقاد من به مجریان نیست بلکه به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران است.
امانی خطاب به معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: عذرخواهی شما پسندیده بود، اما دیر بود و من بار این موضوع را با توییت به دوش کشیدم، مردم کامنت‌هایی زیر پست من گذاشتند که من شرمم می‌گیرد آن‌ها را بخوانم، مردم می‌گفتند شورای شهر و شهرداری را رها کنید، شهر خودش اداره می‌شود.
عضو شورای شهر تهران افزود: شهردار تهران باید از چهارشنبه عصر وارد اتاق مانیتورینگ معاونت حمل و نقل و ترافیک می‌شد، معاونان و شهرداران مناطق را بسیج می‌کرد تا موضوع مدیریت شود، تنها سه منطقه شهر تهران درگیر بودند، بنده خودم ۶ ساعت از سئول تا منزل در ترافیک بودم، ساعت ۳ و نیم نصف شب مردم را در خیابان می‌دیدم که یا در حال ماشین هل دادن بودند یا اینکه دست زن و بچه‌شان را بگیرند و از ماشین پیاده شوند با لیز خوردن به سمت خانه بروند.
امانی تصریح کرد: به ما انتقاد نکنید که چرا توییت می زنیم و انتقاد می‌کنیم؛ ما نماینده مردم هستیم و از نزدیک شاهد بودیم، ما انتقادی به مجریان نداریم، انتقاد ما به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران است و باید روش اداره شهر تغییر کند.
منبع

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .