7

مسئولان اعتراض به حق جوانانِ ناراضی را بشنوند

  • کد خبر : 293260
  • 18 مهر 1401 - 13:29
مسئولان اعتراض به حق جوانانِ ناراضی را بشنوند
عضو شورای شهر تهران گفت: امیدواریم مدیران کشور اعتراض به حق جوانان ناراضی را بشنوند و برای آن یک فکر اساسی کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، «ناصر امانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوالی درباره ریشه ناآرامی‌های اخیر گفت: بنده به حوزه سیاسی ورود نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم عوامل زیادی در شکل‌گیری این اعتراضات دخیل هستند.البته به اعتقاد من تحریکات خارجی و دخالت‌هایی که از خارج از کشور می‌شود به دلیل ضعف رسانه‌ای و تبلیغاتی و فرهنگی بسیار در این زمینه تاثیرگذار است.

این نماینده شورای شهر در واکنش به اظهارات برخی جامعه‌شناسان که یکی از دلایل حضور جوانان در این اعتراضات را نارضایتی آنها از دوگانگی رفتار و عمل برخی مسئولان و زندگی لاکچری فرزندان آنها در خارج یا داخل کشور می‌دانند، تصریح کرد: عوامل داخلی از جمله موضوع مورد اشاره هم در این زمینه اثرگذار است.

امانی تاکید کرد: در مجموع عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دست به دست هم داده و به علاوه دخالت خارجی، باعث ایجاد این وضعیت شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی هم منتظرند از اعتراضات درست و بجای مردم سوءاستفاده کرده و بر آن موج سواری کنند و به اهدافی که اربابانشان برایشان تعیین می کنند، برسند و آتش بیار معرکه شده‌اند.

امانی تصریح کرد: ما دعا می کنیم که این صف از هم جدا شده و آن بخش از اعتراضات که ناشی از عوامل داخلی از جمله ‌کارکردهای نامناسب، ضعف مدیریت‌ها و نارسایی‌هاست که حتما هست، جدا شود و در واقع دشمنان خارجی و عوامل بیرون از کشور نتوانند دخالتی داشته باشند و این دو از هم تفکیک شده تا صدای مردم شنیده شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم مدیران کشور اعتراض به حق جوانان ناراضی را بشنوند و برای آن یک فکر اساسی کنند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .