5

مشکلات عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن محبوب هواداران

  • کد خبر : 264902
  • 15 مرداد 1399 - 15:07
مشکلات عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن محبوب هواداران
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دو بازیکن مورد علاقه هواداران به زودی اقدام خواهد کرد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، تمدید قرارداد در این روزها با بازیکنانی که تاثیر مستقیم بر عملکرد هر تیمی دارند در اولویت باشگاه‌هایی قرار گرفته که قرارداد بازیکنان‌شان رو به اتمام است. باشگاه پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین پرسپولیس برای چانه زدن، به ترتیب سراغ این دو بازیکن می‌رود.

۱- علی علیپور: علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس در مقام اول بحث تمدید قراردادهاست. چرا که اگر پرسپولیس موفق به حفظ این مهاجم خیالش برای فصل آینده در خط حمله راحت خواهد بود. البته تمدید قرارداد با علیپور به این سادگی نیست؛ چرا که گفته می‌شود او به نسبت خیلی‌ها در یکی، دو فصل گذشته دریافتی کمتری داشته و هم اینک با پیشنهادهای خارجی مواجه است. پس طبیعی است که پرسپولیس برای حفظ این بازیکن و تمدید قراردادش تمایل شدید دارد.

۲- بشار رسن: ماجراهای بشار رسن آنقدر در رسانه ها عنوان شده که دیگر برای هواداران پرسپولیس سوژه‌ای تازه نیست. مسئله‌ای که در مورد رسن وجود دارد قرارداد دلاری این بازیکن است؛ دلار هم با این قیمت سر به فلک کشیده یک معضل جدی است. از یک سو باشگاه پرسپولیس برای این قرارداد دلاری با مشکل مواجه می‌شود و از سوی دیگر بشار، بازیکن مورد علاقه هواداران است و همه دوست دارند او در پرسپولیس بماند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .