8

مشکلات معلمان مدارس غیرانتفاعی در میانه بحران کرونا

  • کد خبر : 251989
  • 24 اردیبهشت 1399 - 13:44
مشکلات معلمان مدارس غیرانتفاعی در میانه بحران کرونا
معلمان مدارس غیرانتفاعی کشور از عدم پرداخت دستمزد خود در برخی از این مدارس انتقاد کردند.

عصرشهروند — جمعی از معلمان آزاد، از عدم پرداخت دستمزد خود در ماه‌های بعد از آمدن کرونا خبر دادند. این معلمان که در مدارس غیرانتفاعی مشغول به تدریس هستند، می‌گویند: برخی از این مدارس، از زمان بحران کرونا، دستمزد معلمان خود را نپرداخته‌اند؛ این درحالیست که در برخی دیگر از مدارس غیرانتفاعی دستمزد ساعتی معلمان به حساب آنها واریز شده است.

معلمان مدارس غیرانتفاعی با بیان اینکه ما نیز مانند معلمان رسمی در این ماه‌های کرونایی، با استفاده از فضای مجازی و نرم افزار شاد، مشغول تدریس به دانش‌آموزان بوده‌ایم، از تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی خود انتقاد کردند و گفتند: در شرایط عادی نیز دستمزد ما بسیار کم است؛ ما حداقل حقوق وزارت کار را به صورت ساعتی می‌گیریم؛ در ایام تعطیلات و تابستان نیز به ما دستمزد نمی‌دهند؛ اما اکنون که در شرایط بحرانی قرار داریم و مشکلات معیشتی به خاطر گرانی اقلام ضروری زندگی دامنگیر ما شده، توقع داریم دستمزد ما را به موقع بپردازند.

این معلمان می‌گویند: علت تاخیر در پرداخت دستمزد، آماده نشدن صورتحساب‌ها و یا تعطیل بودن مدارس عنوان شده؛ درحالیکه ما در تمام این مدت مشغول به کار بوده‌ایم.

معلمان آزاد که منبع در آمد دیگری به جز دستمزد ساعتی خود ندارند، از مقامات مربوطه درخواست دارند به موضوع ورود کرده و مدارس را به پرداخت به موقع دستمزد مجاب کنند.

یکی از این معلمان می‌گوید: من در سه مدرسه تدریس دارم؛ دو مدرسه دستمزد من را پرداخته‌اند اما مدرسه دیگر از بعد از سال، پولی به حساب من واریز نکرده است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=251989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .