15

معاینه فنی ساختمان جدی گرفته می‌شود

  • کد خبر : 257342
  • 26 خرداد 1399 - 8:59
معاینه فنی ساختمان جدی گرفته می‌شود
با هدف ایجاد ایمنی و رفع نقص در ساختمان‌های منطقه ۵، جلسه هم اندیشی شهرداری منطقه ۵ و اعضای ستاد معاینه فنی کشور برگزار شد.

عصرشهروند — شهردار منطقه گفت : در منطقه ۵ ساختمان‌هایی با قدمت بالا وجود دارد، اخذ تاییدیه ایمنی و فنی برای ایجاد آرامش در ساختمانهای منطقه، مخصوصا ساختمان‌های قدیمی ضرورت دارد.

فریدون حیدری افزود : آشنایی سازندگان ما با تجربه ستاد معاینه فنی کشور در بررسی و رفع نقص ساختمانها مهم است.

او گفت : موضوع سنجش ایمنی ساختمان از این نظر مهم است که با رفع نقاط ضعف ساختمان به طول عمر آنها افزوده می‌شود.

حیدری در ادامه اظهار داشت : علاوه بر ساختمان‌هایی که در شهرداری منطقه ۵ وجود دارد،   مراکز عمومی نیز هست که پر رفت و آمد است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

او ادامه داد : منطقه ۵ از نظر معابر و ساختمان‌ها دارای بافت جوانی است  اما در بخش هایی نیز دارای بافت فرسوده و قدیمی است که مشکلاتی را برای مردم و منطقه ایجاد کرده است.

شهردار منطقه ۵ گفت : امیدوارم با شناسایی ساختمان‌های خاص و راهکارهایی که برای رفع معایب آنها به کار گرفته می‌شود، به مقطعی  برسیم تا بتوانیم بگوییم منطقه ۵ یکی از ایمن ترین مناطق تهران است.

در این جلسه مدیر عامل ستاد معاینه فنی ساختمان کشورگفت : هدف ما صیانت از ساختمان‌های در حال بهره‌برداری است.

فرنام خجسته فر افزود : مرکز معاینه فنی ساختمان کشور با هدف ارتقاء ایمنی ساختمان‌ها کار خود را آغاز کرده و نزدیک به   ۴ سال است در سراسر کشور فعالیت مستمر دارد.

او با بیان اینکه در فاز اول معاینه فنی ساختمان‌های دولتی با هماهنگی‌های دستگاه‌های مربوطه را شروع کردیم، گفت : ارزیابی و سنجش ساختمان‌های عمومی، مدارس، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و تجاری در فاز بعدی صورت می پذیرد.

خجسته فر اظهار داشت : قطعا این ارزیابی ها کمک می‌کند از خطراتی که در کمین ساختمانها وجود دارد پیشگیری و به سمت ایمن سازی حرکت کنیم.

او افزود : قطعا در این راستا، شهرداری‌ها بازوان اجرایی توانمندی هستند و ثمره این همکاری به نفع مردم و سرمایه های ملی خواهد بود./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=257342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .