11

معرفی برندگان پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی

  • کد خبر : 276578
  • 07 بهمن 1399 - 17:39
معرفی برندگان پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی
برندگان پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی در ۷ محور معرفی شدند. 

به گزارش اخبار فرهنگی عصرشهروند ، در بخش گردشگری برنده اول طرح محور تاریخی – فرهنگی از همدان، طرح دوم بازگشت باغ ها از مسکو روسیه و طرح سوم مجموعه فرهنگی رازی از تهران هستند.
در بخش محیط زیست پروژه توسعه دوچرخه سواری از تهران نفر اول و پروژه های پارک طبیعی ساند از کپنهاگ در دانمارک و پارک صد ساله چلالنگ کورن از بانکوک در تایلند دوم و سوم شدند.
در بخش مربوط به سلامت طرح کاهش پسماند (کاپ) از تهران نفر اول و پروژه های مسیر سلامت از اردبیل و باغ معلق سئولو از سئول در کره جنوبی دوم و سوم شدند.
در  مشارکت شهروندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر  پروژه فروشگاه دست دوم فروشی از مونیخ در آلمان نفر اول و پروژه های برنامه های فرهنگی برج میلاد در دوران پاندمی کرونا از تهران و خیابان متعلق به شماست از لیسبون در پرتغال دوم و سوم شدند.
در بخش نوآوری ، فناوری و شهر هوشمند، شهر در دسترس از گدنیا در لهستان به عنوان پروژه اول جایزه را دریافت کرد و پروژه های مدیریت مکانیزه فضاهای پارک حاشیه ای از تهران و اپلیکیشن شهر من از مشهد دوم و سوم شدند.
در بخش اقتصاد شهری، سرمایه گذاری و کارآفرینی  پروژه احیای کهن پیشه ها از قزوین مقام اول را به دست آورد. پروژه های رونق تجارت ملی در دوران پاندمی کروما از گاوا در اسپانیا و نقشه تعاملی مشاغل محلی از ایسی له مولینو در فرانسه جوایز دوم و سوم را به دست آوردند.

در محور هفتم  نیز برنده اول پروژه شهرنشینی در بوینس آیرس از بوینس آیرس در آرژانتین اعلام شد و برندگان دوم و سوم نیز شهر یادگیرنده یزد از یزد و احیای محدوده تاریخی شهر تهران (منطقه ۱۲) از تهران هستند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .