37

مهدی اقراریان در تذکری به شهرداری تهران: شهرداری تهران گزارش واریز درآمد واحدهای اجرایی را به شورا ارسال کند

  • کد خبر : 288045
  • 05 دی 1400 - 13:22
مهدی اقراریان در تذکری به شهرداری تهران: شهرداری تهران گزارش واریز درآمد واحدهای اجرایی را به شورا ارسال کند
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه طبق تبصره یکم بودجه سال 1400 شهرداری موظف است گزارش واریز درآمد های واحدهای اجرایی را هر سه ماه یکبار به شورا ارایه کند از شهردار تهران خواست در اسرع وقت نسبت به این تکلیف عمل کرده و گزارش مربوطه را به شورا ارسال نمایند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی اقراریان در سی و چهارمین جلسه شورا و در تذکری به شهردار تهران گفت: طبق تبصره یکم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری موظف است گزارش واریز درآامد های واحد های اجرایی را هر سه ماه یکبار به شورا ارایه کند بر همین اساس به شهردار تهران  تذکر داده می شود نسبت به این تکلیف عمل نموده و گزارش مربوطه را ارسال نماید .

وی ادامه داد: البته در راستای این تذکر می توان موارد دیگر را نیز برشمرد از جمله اینکه در بند ۷ علاوه بر سازمان های مذکور در این تبصره سایر سازمان های تابعه شهرداری تهران ملکفند علاوه بر اجرای مفاد این تبصره مازاد نقدینگی حاصل از درامد های اقتصادی  طی سال مالی یک ماه  به حساب خزانه شهرداری واریز نمایند که گزارش این مهم نیز واصل نشده است.

اقراریان  با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی و  توسعه امور شوراها بر اساس تکلیف برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ موظف بوده تا پایان فروردین ۱۴۰۰ نسبت به ایجاد نام کاربری و  رمز عبور برای اعضای شورا جهت دسترسی به تمام سامانه های زیر مجموعه شهرداری ایجاد کند افزود: متاسفانه این اقدام توسط معاونت مربوطه در دوره  جدید هنوز صورت نگرفته است.

رییس کمیسیون نظارت و و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین در بند یک تبصره دو بودجه سال ۱۴۰۰ تاکید دارد که جلسات کمیته تخیص با رعایت شرایط در ماده ۳۹ برنامه پنجم توسعه شهر تهران  هر ماه برگزار و گزارش این جلسات شامل  تخصیص اعتبار، جزییات پرداخت منابع نقد و غیر نقد بر مبنای پیش بینی منابع و اولویت بندی مصارف ماهانه به شورای شهر تهران از ارائه شود که این امر هم محقق نشده است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .