8

مهدی بابایی: کسبه در پیاده روی ۱۷ شهریور  ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی شدند

  • کد خبر : 292074
  • 21 تیر 1401 - 14:32
مهدی بابایی: کسبه در پیاده روی ۱۷ شهریور  ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی شدند
نایب رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به مشکلات موجود در پیاده راه ۱۷ شهریور اظهار داشت: کسبه در پیاده روی ۱۷شهریور  ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی شدند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی بابایی نایب رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره پیاده راه ۱۷شهریور، اظهار داشت:مجریان طرح یک روز، این مسیر را پیاده بروند و با مردم و اصناف خیابان صحبت کنند.
وی با بیان اینکه شهروندان و کسبه از وضعیتی که ایجاد شده شکایت دارند، گفت: مردم چند سال به شهرداری می‌آمدند از وضعیت خیابان ۱۷شهریور شکایت می‌کردند اما هیچ گوش شنوایی نبود؛ مردم اکنون هم ناراحت هستند.
بابایی با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان و کسبه در خیابان ۱۷ شهریور ورشکست شدند، گفت: ۸۰ درصد کسبه خیابان، فروشنده‌های خودرو بودند که ورشکست شده و دچار تبعات اجتماعی و اقتصادی شدند.

وی از کار شهرداری منطقه ۱۲ و باز کردن این معبر تشکر کرد و گفت: شهرداری منطقه ۱۲ کار بسیار صحیحی انجام داده چرا که اصلاً امکان تردد ایمن در این خیابان وجود نداشت.

به گفته وی، پیرو تخریب گسترده معبر مردم برای تردد دچار مشکل می شدند و شهرداری منطقه ۱۲ شجاعت به خرج داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛ اگر می خواهیم از کسی به مقامات قضایی شکایت کنیم، باید متخلفانی را به مقامات قضایی معرفی کنیم که این پروژه شکست خورده را اجرا کرده و مردم را معذب کردند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .