18

مهدی عباسی خطاب به شهردار تهران: مقررات در انتصابات شهرداری را رعایت کنید

  • کد خبر : 287931
  • 30 آذر 1400 - 15:23
مهدی عباسی خطاب به شهردار تهران: مقررات در انتصابات شهرداری را رعایت کنید
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساسیت انتصابات در شهرداری تهران گفت: از شهرداری تهران می خواهیم احیانا اگر انتصاب هایی خلاف مقررات و ضوابط شهرداری صورت گرفته است با مدیران خوشنام، جوان، شجاع و خلاق از درون شهرداری جایگزین کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در جریان سی و سومین جلسه شورا طی تذکری در خصوص انتصابات  گذشته و پیشروی شهرداری تهران گفت: از  شهردار محترم خواهشمند است در انتصاب مدیران و شهرداران مناطق و معاونین آنها چه آنان که منصوب شدند و یا در شرف انتصاب هستند رعایت قوانین و مقررات شهرداری تهران و قوانین حاکم در اساسانامه ها و بخش نامه ها و ضوابط از پیش مشخص شده را رعایت بفرمایند.

عباسی افزود: همچنین اگر در انتصابات و در مواردی استاندارد ها رعایت نشده به سرعت آنها را اصلاح کنند و مدیرانی از درون شهرداری با دانش کافی و تجربه لازم و دارای روحیه جهادی، شجاع و خلاق،  تحول گرا و  دارای کارنامه ای درخشان و برنامه ای روشن جایگزین انتصاب هایی که احیانا خلاف مقررات بوده، کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .