11

مهدی پیرهادی : اجرای مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان جدی گرفته شود

  • کد خبر : 285714
  • 20 مهر 1400 - 16:40
مهدی پیرهادی : اجرای مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان جدی گرفته شود
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در واکنش به اظهارات مدیرکل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: بر اساس مبحث 16 مقررات ملی ساختمان باید اقداماتی انجام دهیم که در حوزه آب و فاضلاب به ما کمک کند. اگر مبحث 16 را رعایت نکنیم به زودی دچار مشکلات جدیدی در زمینه آب و فاضلاب خواهیم شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در پانزدهمین جلسه علنی شورا پس از استماع گزارش محمدرضا بختیاری مدیرکل شرکت آب و فاضلاب تهران در صحن شورا گفت: بر اساس مبحث ۱۶ مقررات ملی ساختمان باید اقداماتی انجام دهیم که در حوزه آب و فاضلاب به ما کمک کند. اگر مبحث ۱۶ را رعایت نکنیم به زودی دچار مشکلات جدیدی در زمینه آب و فاضلاب خواهیم شد . قطعا یکی از موضوعات خارج از حوزه شرکت آب و فاضلاب، اقداماتی است که ساختمان‎های بلند مرتبه باید رعایت کنند.

او افزود: نکته دیگر هم موضوع طرح فاضلاب منطقه ۲۲ است. همچنین باید برای روان‎آب‎ها و بازچرخانی آب هم فکر کنیم و تصمیماتی بگیریم و برنامه‎ریزی کنیم.

پیرهادی درخصوص بهسازی خیابان ولیعصر هم گفت: نگران درختان خیابان ولیعصر هستم چون معمولا هنگام به‎سازی این خیابان به درختان آسیب‎ می‎رسد.

او در نهایت گفت: معیشت رانندگان خودرو سرویس دچار سختی است و این عزیزان با سختی گذران زندگی را انجام می‎دهند. خواهشمندم یک کار جدی را برای این موضوع در برنامه بگذارید. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .