14

مهدی پیرهادی: شهردار تهران از اعمال سلیقه در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان جلوگیری کند

  • کد خبر : 287936
  • 30 آذر 1400 - 15:43
مهدی پیرهادی: شهردار تهران از اعمال سلیقه در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان جلوگیری کند
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خواستار بررسی چگونگی اصلاح و افزایش میزان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران مندرج در احکام کارگزینی ایشان و جلوگیری از اعمال سلیقه برخی مدیران در پرداخت حقوق پرسنل از سوی شهردار تهران با قید فوریت شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان سی و سومین جلسه شورا طی تذکری گفت: بعد از عرائض قبلی بنده، پیرامون ترمیم حقوق کارکنان عزیز شهرداری تهران، از بدنه پرسنل، پیام‌های متعددی مبنی بر نگرانی آنان در تخصیص اضافه‌کار و عدم رعایت عدالت در توزیع آن توسط برخی مدیران مربوطه، دریافت کردم.

وی ادامه داد: هر چند باید برای مسئله اضافه‌کاری، سازوکار و تمهیدات منصفانه‌ای توسط متولیان امر، ایجاد شود تا هیچ یک از پرسنل، نگرانی بابت بی‌عدالتی و اِعمال سلیقه برخی مدیران را نداشته باشند و امر ترمیم و تکمیل حقوق این عزیزان محقق شود اما نمی‌شود از مطالبه به‌حق کارکنان، غفلت کرد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: در سنوات گذشته، حقوق و مزایای کارمندان شهرداری تهران در مقایسه با سایر دستگاه‌های اجرایی بیشتر بود ولی در حال حاضر علی‌رغم فشار سنگین کاری، مشکلات عدیده معیشتی و اوضاع نابسامان اقتصادی و البته در مقایسه با سایر نهادهای اجرایی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و در سطح پایین تری قرار دارد .

پیرهادی اظهار داشت: از این ‌رو از شهردار محترم تهران می‌خواهم به قید فوریت، برای افزایش میزان حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران مندرج در احکام کارگزینی ایشان، اقدام مناسب انجام پذیرد .

وی افزود: آنچه مسلم است اصلاح احکام کارگزینی کارکنان شهرداری تهران علی‌رغم بار مالی که طبیعتا خواهد داشت به بهره‌وری بیشتر سیستم، تقویت تعلق سازمانی و در نهایت به خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان عزیز تهرانی منجر خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .