11

مهدی چمران : تضمینی برای تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نیست

  • کد خبر : 289051
  • 09 بهمن 1400 - 13:37
مهدی چمران : تضمینی برای تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نیست
رئیس شورای شهر تهران درباره صدور دستی عوارض در شهرداری گفت:‌تاکید ما این است که عوارض نباید دستی نوشته شود و کسی که به صورت دستی عوارض را بنویسد تخلف کرده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تضمینی است که شاهد رشد بی‌رویه صدور پروانه با توجه به افزایش درآمد‌های حاصل از حوزه شهرسازی در سال۱۴۰۱ نباشیم، اظهار کرد: چه تضمینی است که این بودجه تصویب شود؟ هنوز معلوم نیست.

او اضافه کرد: از طرفی رقم بودجه، تضمینی بر تامین بودجه نیست. انجام کار درست است و آن کسی که می‌خواهد کار انجام دهد، باید دقت کند.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اینکه درآمد حوزه شهرسازی رشد ۷۲ درصدی داشته است، گفت: بودجه‌ای که در سال ۱۴۰۰ بسته شده بود نیز در حدود ۶۸ درصد در حوزه شهرسازی بود و فرقی نکرد. ۲تا ۳ درصد که رشد نیست.

چمران در پاسخ به سوال دیگری درخصوص صدور دستی عوارض در شهرداری تهران اظهار کرد: عوارض نباید دستی صادر بشود. در دوره چهارم شورای شهر اگر کسی عوارض را دستی صادر می‌کرد از آن عکس می‌گرفتیم و بررسی می‌کردیم که چرا دستی صادر شده است.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: تاکید ما این است که عوارض نباید دستی نوشته شود و کسی که به صورت دستی عوارض را بنویسد تخلف کرده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .