3

مهلت ثبت‌نام سبد معیشتی امروز به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 196891
  • 24 دی 1398 - 10:17
مهلت ثبت‌نام سبد معیشتی امروز به پایان می‌رسد

 
مهلت ثبت‌نام برای کسانی که متقاضی سبد معیشتی هستند امروز سه شنبه (۲۴ دی ماه) به پایان می‌رسد.

به گزارش عصر شهروند، مهلت ۱۴ روزه برای ثبت نام متقاضیان دریافت سبد معیشتی رو به پایان است و امروز سه شنبه (۲۴ دی ماه) آخرین فرصت برای کسانی است که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند اما متقاضی دریافت سبد حمایت معیشتی دولت هستند.

با افزایش بهای بنزین در آبان ماه دولت تصمیم گرفت منابع حاصل از آن را به شکل نقدی و با عنوان «طرح حمایت معیشتی دولت» توزیع کند.

مرحله طرح حمایت معیشتی در آبان ماه بین ۶۰ میلیون نفر (۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار) برای خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شد.

مرحله دوم نیز ۱۰ دی ماه با همین میزان تعیین شده واریز شد. البته در این مرحله ۴۱۹ هزار خانواده که متقاضی دریافت سبد معیشتی بودند به تعداد قبلی اضافه شد مجموع مبلغ دو مرحله یکجا به حسابشان واریز شد.

پس از واریز مرحله دوم یارانه نقدی بنزین مقرر شد افرادی که در فهرست یارانه‌بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، تقاضای خود برای دریافت سبد معیشتی دولت را از ساعت ۲۲ همان روز (۱۰ دی ماه) در سایت hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

این ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانوار ۱۴ روز فرصت داشتند اطلاعات هویتی و شماره تلفن سرپرست خانواده را در سامانه وارد کنند. امروز(سه شنبه) آخرین مهلت تعیین شده برای سرپرستان خانوار است.

ایلنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=196891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .