10
پیرهادی در مراسم تجلیل از کارگران :

موضوع رفاه و خدمت به کارگران از جمله اولویت های مدیریت شهری است

  • کد خبر : 290702
  • 11 اردیبهشت 1401 - 17:51
موضوع رفاه و خدمت به کارگران از جمله اولویت های مدیریت شهری است
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم موضوع رفاه و خدمت به کارگران در این دوره رخ دهد و خدا را شاکریم که مسئولین توجه ویژه‌ای به کارگران دارند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطاری که به مناسبت روز کارگر برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: ۱۴۰۰ سال پیش در دین مبین اسلام به موضوع کارگر تاکید شده است و از پیامبر اسلام و ائمه معصومین روایات زیادی مبنی بر پرداختن به حق و حقوق کارگر و توجه به آنان وجود دارد.
وی با بیان اینکه شما طبق احادیث مانند رزمنده هایی هستید که حتما دعاهایتان نیز مورد قبول خداوند قرار می گیرد؛ افزود: تلاش می کنیم موضوع رفاه و خدمت به کارگران در این دوره اتفاق بیفتد؛ ساماندهی حقوق و مزایای کارگران در بعضی مواقع ممکن است دارای نقصان باشد اما حتما نگاه و تصمیم مدیریت شهری تلاش بر رفع این نقص است.
پیرهادی بیان کرد: امیدواریم در شهرداری و شورا بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که سفر شما عزیزان به مشهد فراهم و در شهرداری این پیگیری شود تا شما عزیزان و خانواده های شما برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شوید؛ خدا را شاکریم که مسئولینی که در کشور حضور دارند، توجه ویژه ای به قشر کارگر دارند.منبع
 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .