8

موضوع نگران کننده برای استقلال

  • کد خبر : 273599
  • 10 آذر 1399 - 11:54
موضوع نگران کننده برای استقلال
تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته سوم لیگ برتر ۴ بار گلزنی کرده که تنها یکی از این ۴ گل توسط بازیکنان خط حمله به ثمر رسیده است.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، تیم فوتبال استقلال تهران در پایان هفته سوم با ۲ پیروزی، یک شکست و کسب ۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و با این اندوخته آماده دیدار با پیکان می‌شود.

آبی پوشان در هر ۳ دیدار خود موفق به گلزنی شده‌اند و با ۴ گل زده بعد از گل گهر و فولاد، همراه با نساجی، شهرخودرو و ذوب آهن سومین خط حمله پر قدرت را در اختیار دارند.

استقلالی‌ها در حالی یکی از خطوط حمله خوب لیگ برتر تا پایان هفته سوم را دارند که مهاجمان این تیم کمترین سهم و مدافعان بیشترین سهم را در گلزنی دارند.

ارسلان مطهری تنها مهاجم استقلال است که در ۳ بازی گذشته موفق به گلزنی شده و ۳ گل دیگر توسط مدافعان کناری این تیم به ثمر رسیده است. وریا غفوری کاپیتان و مدافع راست آبی پوشان با ۲ گل بهترین گلزن آنهاست و یک گل دیگر توسط میلیچ مدافع چپ آنها به ثمر رسیده است.

باید دید پای سایر مهاجمان استقلال چه زمانی به گل باز می‌شود و آیا آبی پوشان می‌توانند همانند فصل گذشته عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهند یا خیر. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=273599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .