11

ناصر امانی :آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران با درج اصلاحات باید برگزار شود

  • کد خبر : 283649
  • 24 مرداد 1400 - 10:59
ناصر امانی :آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران با درج اصلاحات باید برگزار شود
عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران با درج اصلاحاتی از قبیل شرط حداقل سه سال سابقه خدمت و اینکه کسی از بیرون شهرداری جذب جدید نشود باید هر چه سریعتر برگزار شود تا حقی از پرسنل شهرداری ضایع نشود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، ناصر امانی در چهارمین جلسه شورا گفت: در شورای قبلی مصوبه ای گذراندند به نام آیین نامه مالی و معاملاتی شرکت  ها و سازمان های شهرداری تهران که در این مصوبه شهرداری تهران ملزم شده است اگر تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ این آیین نامه ها را به شورا نیاورد و به تصویب نرسد از این تاریخ باید برگردند به آیین نامه قبلی معاملاتی شهرداری تهران که با این کار فسلفه وجودی سازمان ها و شرکت ها زیر سوال می رود.

امانی با بیان اینکه عملا اگر شهرداری بخواهد این مصوبه را اجرایی کند یعنی قفل و تعطیل شدن سازمان ها و شرکت ها ادامه داد:  البته شهردار محترم قبلی (حناچی) جسارتی کردند و  این مصوبه را ابلاغ نکردند که البته کار درستی کردند ولی این مصوبه قانونی است و همه معاملات و اقدامات سازمان ها و شرکت ها که پس از این تاریخ صورت گرفته می تواند توسط نهاد های نظارتی به استناد این مصوبه زیر سوال رود. لذا می طلبد در قالب طرح یا لایحه دو فوریتی از سوی اعضای شورا و یا شهرداری تهران  این مصوبه کان لم یکن شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: موضوع دیگر برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان است، مستحضرید قرار بود این آزمون در دوره قبل  اجرا شود ولی با اعتراضات خود ما و دخالت نهاد های نظارتی متوقف شد، قرار بود چند اصلاح صورت گیرد و شرط حداقل سه سال سابقه خدمت در آن درج شود و اینکه  از بیرون شهرداری کسی جذب جدید شهرداری نشود.

امانی گفت: این آزمون  به راحتی می توانست بعد از تغییر مدیریت صورت گیرد چرا که پرسنل منتظر هستند این آزمون صورت گیرد و امیدواریم با همت آقای جاوید و  هماهنگی سازمان بازرسی این آیین نامه اصلاح  و ابلاغ شود چرا که  مجوز این اقدام را دارند. البته بنده پیشنهاد دارم  کسانی که در موسسه هادیان شهر هم هستند و کارمند می باشند  در این آزمون شرکت کنند.

ناصر امانی یادآور شد: اگر این آزمون برگزار نشود ممکن است، لغو شود و حقی از پرنسل شهرداری ضایع شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .