12

ناصر امانی : واکسیناسیون کارکنان مناطق و نواحی شهرداری هم در اولویت قرار گیرد

  • کد خبر : 283861
  • 31 مرداد 1400 - 13:17
ناصر امانی : واکسیناسیون کارکنان مناطق و نواحی شهرداری هم در اولویت قرار گیرد
عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم در اولویت قرار گرفتن نیروهای مناطق و نواحی شهرداری برای تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) گفت: از سرپرست شهرداری و معاون مالی شهرداری تشکر می‌کنم که در روزهای آغازین این دوره برای اولین بار در ۲۴ مرداد حقوق و مزایای کارکنان شهرداری را پرداخت کردند و این نوید یک شروع خوب در حوزه توجه به نیروی انسانی است.

وی همچینین ضمن تشکر از مسئولان  شرکت شهر سالم و اداره کل پشتیبانی برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون کارکنان شهرداری اظهار داشت: متأسفانه شاهد از دست دادن تعدادی از کارکنان شهرداری به دلیل کرونا هستیم و می‌دانید که همه نهادهایی که با ارباب رجوع کار دارند، توسط ستاد کرونا در اولویت واکسن بودند و بدنه اداری و اجرایی، ۲۲ منطقه و ۱۲۳ ناحیه که خط مقدم ارتباط شهرداری با مردم هستند نیاز به در اولویت قرار گرفتن و تزریق واکسن هستند. بنابراین از سرپرست شهرداری و معاونت منابع انسانی می خواهیم که به این مهم توجه داشته باشند.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .