7

نجات ۷ گرفتار در دود آتش ساختمان ۵ طبقه

  • کد خبر : 713
  • 01 آذر 1397 - 14:39
نجات ۷ گرفتار در دود آتش ساختمان ۵ طبقه

به گزارش عصر شهروند، یکی از انباری‌های ساختمان ۵ طبقه مسکونی درمنطقه جنت آباد دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد. در پی بروز این آتش سوزی و تماس‌های پر اضطراب شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۰۵ صبح امروز بی […]

به گزارش عصر شهروند، یکی از انباری‌های ساختمان ۵ طبقه مسکونی درمنطقه جنت آباد دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

در پی بروز این آتش سوزی و تماس‌های پر اضطراب شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۰۵ صبح امروز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های ۹۴ و ۵۵ این سازمان را به محل حادثه واقع در جنت آباد شمالی، خیابان بهارستان ششم اعزام کرد.

حسین خرادمهر رئیس ایستگاه ۵۵ سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی، طبقه منفی یک آن که تعدادی انباری در آن قرار داشت، طعمه آتش سوزی شد و یکی از این انباری ها درآتش سوخت.

وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی درتمامی این ساختمان، افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، باتجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل طبقه منفی یک و نیز انباری نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و لوله آبرسان، به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

خرادمهرگفت: نیروهای آتش نشانی پس از تلاش فراوان توانستند شعله های آتش را خاموش کرده و با خارج کردن تمام وسایل و لوازم موجود در این انباری، به لکه گیری این حریق در میان بقایای این آتش سوزی پرداختند.

رئیس ایستگاه ۵۵ آتش نشانی خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه، تعداد ۷ نفر از ساکنان این ساختمان شامل ۴ مرد، ۲ زن و یک کودک که در داخل ساختمان و در میان دود گرفتار شده بودند را به وسیله دستگاه تنفسی از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

شایان ذکر است که علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=713

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .