13

نرجس سلیمانی : ۲۵ تا ۴۰ درصد آب آشامیدنی تهران در مسیر انتقال ، هدر می رود

  • کد خبر : 290807
  • 18 اردیبهشت 1401 - 16:44
نرجس سلیمانی : ۲۵ تا ۴۰ درصد آب آشامیدنی تهران در مسیر انتقال ، هدر می رود
نرجس سلیمانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه 25 تا 40 درصد آب آشامیدنی تهران در مسیر انتقال هدر می رود و این بیش از کل مصرف آب برخی کشورهای جهان است، گفت: با توجه به بروز تنش آبی نیازمند مدیریت بهینه آبی هستیم و به جاست که شرکت خاکریز آب با اهتمام و توجه مدیران شهری و ساختارهای دولتی مرتبط و وزارت کشور، به اتفاق و در اسرع وقت ساختار موجود را ضمن بهینه سازی و ارتقاء، به شرکت مادر تخصصی یا سازمان مشترک تبدیل کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، نرجس سلیمانی ضمن تبریک هفته سلامت و گرامیداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت متذکر شد: شهر تهران سالانه به دلیل عدم وجود سازوکار تعریف شده، شاهد از دست دادن سلامت و در برخی موارد جان شهروندان خویش است.

او افزود: جدای از آلودگی هوا که موجب مرگ های روزانه است و هنوز راه حل مطمئن و امکان پذیری از جهت دو بعد اقتصادی و عملیاتی، برای آن به دست نیامده است و صرفا به شکل مسکن هایی عموما طبیعی به جنگ آن می رویم، سلامت و حفظ آن در بخش های مختلف می بایست در اولویت آنی قرار گیرد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد : سالانه تعداد قابل توجهی از شهروندان کوچک تهران خصوصا در فصل تابستان به دلیل عدم تنظیم ساختار ممانعت کننده و حمایت کننده بر اثر غلفت یا مسامحه مجموعه های عرضی و طولی، از خانواده گرفته تا سازمان های برنامه ریزی کننده اوقات فراغت و همچنین کلیه مجموعه های دست اندرکار، جان خود را از دست می‏ دهند، لذا با توجه به فروکش کردن موج های کرونا و حرکت شرایط محیطی به سمت عادی سازی در کلیه مناطق شهری، توجه فوری به فرهنگ سازی و پاکسازی محیطی برای کودکان الزامیست.

او ادامه داد: همچنین با توجه به بروز تنش آبی نیازمند مدیریت بهینه آبی هستیم و به جاست که شرکت خاکریز آب با اهتمام و توجه مدیران شهری و ساختارهای دولتی مرتبط و وزارت کشور، به اتفاق و در اسرع وقت ساختار موجود را ضمن بهینه سازی و ارتقاء ، به شرکت مادر تخصصی یا سازمان مشترک تبدیل کنند که لایحه روان آب جایگاه مناسبی برای طرح این موضوع است . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .