10

نقل و انتقالات فرهنگیان به پایتخت بسته شد / استمرار خدمت ۵۰۰۰ معلم بازنشسته

  • کد خبر : 267231
  • 25 شهریور 1399 - 8:50
نقل و انتقالات فرهنگیان به پایتخت بسته شد / استمرار خدمت ۵۰۰۰ معلم بازنشسته
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امسال ۸۰۰۰ همکار در آستانه بازنشستگی داشتیم گفت: با تلاش و کوشش همکاران و از خودگذشتگی که نشان دادند در سال جاری ۵۰۰۰ نفرشان استمرار خدمت خواهند داشت.

به گزارش عصرشهروند ، عبدالرضا فولادوند درباره وضعیت نیروی انسانی مدارس تهران اظهار کرد: پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از بهمن ۹۸ کلید خورد و کارگروه‌های شش گانه با ساماندهی نیروی انسانی، مشکل نیروی انسانی را برطرف کردند.

وی افزود: خوشبختانه ۸۰۰۰ نفر همکار در آستانه بازنشستگی داشتیم که با تلاش و کوشش همکاران و از خودگذشتگی که نشان دادند در سال جاری ۵۰۰۰ نفرشان استمرار خدمت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: از این حیث در حوزه نیروی انسانی وضعیت بدی نداریم. شاید کم و کسری باشد اما وضعیت بد نیست.

فولادوند همچنین با اعلام اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان به پایتخت بسته شد گفت: تهران محل رجوع تمام استان هاست و بالطبع برای حل مشکل فرهنگیان، همکاری لازم را کردیم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=267231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .