15

نقل و انتقالات پرسپولیس ؛ آرمان رمضانی در فهرست مازاد قرار گرفت

  • کد خبر : 277651
  • 04 اسفند 1399 - 14:08
نقل و انتقالات پرسپولیس ؛ آرمان رمضانی در فهرست مازاد قرار گرفت
مهاجم پرسپولیس در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، بعد از جدایی علی علیپور در تابستان از جمه سرخ‌پوشان پایتخت یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله خود عیسی آل کثیر را از صنعت نفت آبادان و آرمان رمضانی را پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خدمت گرفت.

آل کثیر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا علی رغم اینکه خوش درخشید پیش از بازی با النصر در مرحله نیمه نهایی با اعلام کنفدراسیون آسیا ۶ ماه محروم شد. اما در مقابل آرمان رمضانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همیچنین در مسابقات لیگ برتر نیز چندان عملکرد مطلوبی از خود به جای نذاشت.

رمضانی که در بازی آخر پرسپولیس در لیگ برتر برابر گل گهر کاروان سرخ‌پوشان را در سفر به سیرجان همراهی نکرد. حالا در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است و به طور قطعی در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .