3

نمایندگان تهران عموماً با تهران کاری ندارند

  • کد خبر : 299083
  • 23 آبان 1402 - 17:53
نمایندگان تهران عموماً با تهران کاری ندارند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به بی‌توجهی نمایندگان مجلس به معضل آلودگی هوا در شهر تهران، انتقاد کرده و خواستار رسیدگی بیشتر به این مسئله از سوی نمایندگان شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آلودگی هوا با انتقاد از عملکرد وزارتخانه‌ها ونهادهای مسئول در در این باره اظهار داشت: زمانی که با وزارتخانه‌های مسئول در خصوص حل معضل آلودگی هوای تهران گفت‌گو می‌کنیم، آنها عدم تخصیص بودجه لازم و کافی برای این منظور از سوی مجلس شورای اسلامی را دلیل عدم انجام برخی وظایف خود در این باره عنوان می‌کنند. در اینجا از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان تهران که عموماً با تهران کاری ندارند؛ درخواست می‌شود توجه بیشتری به مسائل مسائل و معضلات تهران داشته و هوای هوای تهران را داشته باشد.
چمران در خصوص پسماند و جمع آوری زباله نیز گفت: در مدت حضور خود در این دوره از شورای شهر، هیچ تغییر و پیشرفتی در زمینه جمع آوری زباله و پسماند در شهر تهران، به رغم همه تلاش‌های انجام شده، مشاهده نکرده‌ایم. هیچکس حتی خود کارکنان شهرداری هم از وضعیت فعلی رضایت ندارد، باید در این باره اقدام لازم صورت بگیرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .