7

نه فکری، نه نوری و نه نکونام / صدای پای مجیدی در استقلال می‌آید

  • کد خبر : 268800
  • 12 مهر 1399 - 10:04
نه فکری، نه نوری و نه نکونام / صدای پای مجیدی در استقلال می‌آید
بر خلاف همه گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در خصوص نیمکت تیم فوتبال استقلال، احتمال سپرده شدن مسئولیت هدایت این تیم به فرهاد مجیدی زیاد است.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ،بر خلاف همه گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در خصوص نیمکت تیم فوتبال استقلال، احتمال سپرده شدن مسئولیت هدایت این تیم به فرهاد مجیدی زیاد است.

استقلال در بین ۱۶ تیمی که قرار است در لیگ بیستم به میدان بروند، تنها تیمی است که هنوز سرمربی خود را نشناخته و هیچ برنامه‌ای برای آغاز تمرینات این تیم وجود ندارد.

بعد از تغییرات مدیریتی در این تیم و سپرده شدن مدیریت باشگاه به احمد مددی، سئوالاتی در خصوص آینده نیمکت این تیم مطرح است و از جمله وظایف مهم مددی که باید در مدت زمان کوتاهی با حمایت هیات مدیره انجام دهد، انتخاب سرمربی برای فصل بیستم است.

با وجود اینکه از الکساندر نوری به عنوان اصلی‌ترین گزینه آبی‌ها برای این منظور یاد می‌شد، اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق در نهایت رخ دهد و احتمال حضور نوری در استقلال بسیار پایین است.

از جواد نکونام و محمود فکری هم به عنوان دیگر گزینه‌های این تیم یاد شده بود که با توجه به حضور این دو در نساجی و فولاد هم این انتقال با حداقل احتمال مواجه است.

با رد همه احتمال‌ات ممکن، تنها گزینه باقی مانده برای نیمکت آبی‌پوشان که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست، فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال است که با توجه تمایل برخی از اعضای بانفوذ هیات مدیره نسبت به سرمربیگری مجیدی در استقلال، این احتمال وجود دارد که کاپیتان سابق آبی‌پوشان بار دیگر در نقش سرمربی به این تیم بازگردد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .