12

هم اندیشی جایگزین صحن شورا شد؟ / شورای شهر ملزم به برگزاری ماهانه یک تا دو صحن علنی

  • کد خبر : 285513
  • 12 مهر 1400 - 14:59
هم اندیشی جایگزین صحن شورا شد؟ / شورای شهر ملزم به برگزاری ماهانه یک تا دو صحن علنی
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس قانون شورای شهر فقط ملزم به برگزاری ماهانه یک تا دو صحن علنی است، گفت: برای مدتی برخی جلسات صحن شورا لغو و هم اندیشی جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره برگزاری جلسات صحن علنی شورای شهر گفت: بر اساس قانون شورای شهر تهران ملزم است که یک تا دو جلسه در ماه برگزار کند و سایر جلسات به صورت فوق‌العاده است و اگر درخواست یا دستوری باشد تشکیل می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر قرار است فعلاً هر هفته به جای یک جلسه از صحن شورا جلسه‌ای با  علیرضا زاکانی شهردار تهران به صورت هم‌اندیشی داشته باشیم که البته این لغو صحن علنی در حال حاضر موقت است و اگر تعداد دستورها به آمار قابل توجهی برسد صحن شورا جایگزین هم‌اندیشی می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنده به شخصه نظرم این است که نباید صحن شورا جایگزین هم‌اندیشی شود و هفته‌ای دو بار برگزاری صحن لازم است. البته اکنون دستور خاص و فوق‌العاده‌ای نیست برای همین هم‌اندیشی جایگزین صحن شده است.

امانی گفت: اگر فرمانداری تهران پیشنهادی داشته باشد یا مدیران شهرداری و اعضای شورا طرح یا لایحه‌ای را مطرح کنند می‌توان به صورت فوق‌العاده جلسه را برگزار کرد.

وی گفت: البته در حال حاضر حتی بسیاری از اصحاب رسانه نیز گمان می‌کنند که شورای شهر ملزم است حتما دو جلسه علنی را در هفته داشته باشد در صورتی که این چنین نیست.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .