3

هنری خیابانی برای سرگرمی و لذت

  • کد خبر : 46449
  • 25 اسفند 1397 - 12:00
هنری خیابانی برای سرگرمی و لذت

زندگی روزمره کسل کننده است. رفتن به‌محل کار و دوباره برگشت به‌خانه. همه ما در مسیرهای رفت‌وآمد روزانه خود سعی می‌کنیم خود را به‌نوعی سرگرم کنیم و از مشکلات و افکارمان فاصله بگیریم. حالا فرض کنید در یک پیاده‌رو در حال قدم زدن هستید و ناگهان می‌بینید که اشیاء اطراف‌تان سایه‌های جالب و بامزه‌ای دارند که اتفاقا عجیب و غیرواقعی به‌نظر می‌رسند.

اگر چرخی در “رِدوود سیتی” کالفرنیا بزنید مطئنا احساس عجیبی به‌شما دست می‌دهد. کافی است به‌دقت به‌سایه‌ها نگاه کنید. آیا متوجه رفتار عجیب آن‌ها می‌شوید؟ دسته گل‌هایی که از سایه چرخ‌های دوچرخه به‌وجود آمده یا صندوق پستی که تبدیل به غول سایه شده است. یا جالب‌تر از همه، میمون‌های سایه‌دار که از پارکومتر آویزان هستند. این‌جا چه خبر شده است؟

این‌ها در واقع نتیجه کار «دیمون بلانگر» است. وی یک هنرمند گرافیک است که در Bay Area در سانفرانسیسکو زندگی می‌کند. مأموریت وی نصب ۲۰ سایه ساختگی و دروغین در مرکز منطقه ردوود سیتی بوده تا خلافیت و هنر را به‌این منطقه بیاورد. وقتی به‌‌عکس‌ها نگاه کنید مطئن می‌شوید که وی کارش را به‌خوبی انجام داده و مأموریت را با موفقیت به‌پایان رسانده است.

او می‌گوید: “این سایه‌ها به اشیاء روزمره، ساکن و کسل کننده روح زندگی و پویایی می‌دهد تا مردم در راه رفتن به‌محل کار یا برگشت به‌خانه کمی خوش‌گذرانی کنند و از لحظات خود لذت ببرند.” این هنرمند کارهای‌اش را با استفاده از کشیدن استنسیل بر روی پیاده‌روها درست می‌کند و در آخر آن‌ها را به‌رنگ خاکستری تیره در می‌آورد. در زیر برخی از جالب‌ترین و بامزه‌ترین کارهای این هنرمند خیابانی جمع‌آوری شده است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=46449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .