6

ورود دیوان محاسبات به ماجرای قراردادهای پرسروصدای فوتبال

  • کد خبر : 267123
  • 23 شهریور 1399 - 21:28
ورود دیوان محاسبات به ماجرای قراردادهای پرسروصدای فوتبال
دیوان محاسبات کشور به ماجرای قراردادهای پرحاشیه در فوتبال ورود کرده است.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، به ماجرای قراردادهای پرحاشیه در فوتبال ورود کرده و خواستار انتظام بخشی به آن شده است.

در این نامه اشاره شده است: پیرو اشکالات به وجودآمده در اجرای قراردادهای مربیان و بازیکنان ورزشی توسط باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال که این روزها گریبان باشگاه‌های مختلف به ویژه پرسپولیس، استقلال و نیز تیم ملی را گرفته و آنها را درگیر چالش‌های حقوقی نموده است و همچنین خسارت وارده به بیت‌المال ناشی از ساختار ضعیف قراردادها و ضعف کنترل‌های داخلی وزارت ورزش و جوانان، لازم است وزارت مذکور در انعقاد و اجرای قراردادهای جدید مربیان و بازیکنان با فدراسیون و باشگاه‌های ورزشی، به جهت صرفه و صلاح بیت‌المال، حداکثر کنترل، دقت و انتظام بخشی را به عمل آورد.

بدیهی است دیوان محاسبات کشور براساس تکلیف قانونی، علاوه بر قراردادهای پرحاشیه قبلی، به قراردادهای سال آتی فوتبال ورود خواهد کرد و از ابزار نظارتی خود جهت حفظ بیت‌المال استفاده خواهد کرد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=267123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .