2

وضعیت جوی هوای تهران در چند روز آخر هفته

  • کد خبر : 583
  • 01 آذر 1397 - 9:04
وضعیت جوی هوای تهران در چند روز آخر هفته

به گزارش عصر شهروند، کوثری گفت: امروز سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که با ورود این سامانه بارش‌ها ابتدائا در شمال غرب آغاز و شب پنچ شنبه با بارش باران در غرب کشور نیز مواجهه خواهیم شد. فریبا کوثری درباره وضعیت جوی هوای تهران در چند روز آخر هفته گفت: امروز سامانه […]

به گزارش عصر شهروند، کوثری گفت: امروز سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که با ورود این سامانه بارش‌ها ابتدائا در شمال غرب آغاز و شب پنچ شنبه با بارش باران در غرب کشور نیز مواجهه خواهیم شد.

فریبا کوثری درباره وضعیت جوی هوای تهران در چند روز آخر هفته گفت: امروز سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که با ورود این سامانه بارش‌ها ابتدائا در شمال غرب آغاز و شب پنچ شنبه با بارش باران در غرب کشور نیز مواجهه خواهیم شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: جمعه فعالیت این سامانه بارشی در شمال غرب، جنوب غرب، قسمت‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق را فرا می‌گیرد و در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود. در مناطق کوهستانی زاگرس، البرز و شمال شرق شاهد بارش برف، آب گرفتی معابر و سیل آبی شدن مسیل‌های در مناطق کوهستانی و همچنین لغزدندگی جاده‌ها را رو به رو خواهیم بود.

وی افزود:از روز جمعه تا یک شنبه شاهد بارش‌های شدید در جنوب غرب و جنوب و همچنین از بعد از ظهر جمعه ریزش هوای سرد در سواحل گیلان، گلستان و مازندران و همچنین بارش‌ها را شاهد خواهیم بود. تهران با بارش در جمعه شنبه و یک شنبه رو به رو خواهد بود. سطخ این بارش‌ها متوسط است و احتمال مواجهه با برف در ارتفاعات نیز وجود دارد.

منبع: میزان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .