6

وکیل برانکو ادعای رسول پناه را تکذیب کرد

  • کد خبر : 271476
  • 07 آبان 1399 - 22:02
وکیل برانکو ادعای رسول پناه را تکذیب کرد
 دارو بوشیچ، وکیل برانکو بیان کرد: هنوز مطالبات موکلش به صورت کامل پرداخت نشده، اما باشگاه پرسپولیس قول داده مابقی پول را به زودی واریز کند.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، دارو بوشیچ، وکیل برانکو بیان کرد: هنوز مطالبات موکلش به صورت کامل پرداخت نشده، اما باشگاه پرسپولیس قول داده مابقی پول را به زودی واریز کند.

دقایقی پیش مهدی رسول پناه، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه بیان کرد: با پرداخت ۱۰۱ هزاریورو، مطالبات برانکو ایوانکوویچ ازباشگاه پرسپولیس به صورت کامل تسویه شد.

او افزود: درکنار مطالبات برانکو، پول طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. انشاالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

پس از انتشار این خبر با دارو بوشیچ، وکیل برانکو گفت‌وگو کردیم و او با رد ادعای رسول پناه بیان کرد: هنوز مطالبات برانکو به صورت کامل پرداخت نشده، اما باشگاه پرسپولیس قول داده پول او را به زودی واریز می‌کند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=271476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .