9

پاکبانان ۷ منطقه جنوبی تهران واکسن کرونا دریافت نکرده اند

  • کد خبر : 281130
  • 13 اردیبهشت 1400 - 16:03
پاکبانان ۷ منطقه جنوبی تهران واکسن کرونا دریافت نکرده اند
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 7 منطقه جنوبی تهران هیچ واکسن کرونایی برای پاکبانان دریافت نکرده‌اند، گفت: بیش از 55 هزار نفر در شهرداری در معرض ابتلای بیشتر به کرونا هستند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگویی، درباره موضوع واکسیناسیون در شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های واکسن کرونا و گستردگی جمعیت باید اولویت‌بندی‌هایی در این زمینه صورت گیرد و افرادی که در خط مقدم هستند در اولویت باشند.

وی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی هر چه بیشتر در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد گفت: بسیاری از نیروهای شهرداری در معرض آسیب و ابتلا به کرونا هستند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌۵۵ هزار نفر در شهرداری تهران در معرض بیشتر ابتلای به ویروس کووید ـ ۱۹ هستند و هر چند که واکسیناسیون پاکبانان و تطهیرکنندگان بهشت‌زهرا (س) مدتی است آغاز شده ولی مناطق جنوبی تهران هیچ واکسنی دریافت نکرده‌اند.

نوری با بیان اینکه منطقه‌های ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ هیچ و اکسن کرونایی به آنها تعلق نگرفته است گفت:‌شهرداری تهران باید ساز و کارهای لازم را در این زمینه اتخاذ کند و واکسیناسیون پاکبانان در این نقاط شهر نیز آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد:‌بر اساس اعلام شهرداری تهران تا کنون فقط ۲۲۴۸ نفر در شهرداری واکسن دریافت کرده‌اند که جزو گروه‌های آسیب‌پذیر بوده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌چگونگی واردات واکسن توسط شهرداری تهران باید در صحن شورا مورد بررسی قرار گیرد که این موضوع به دلایلی هنوز انجام نشده است و ساز و کارهای مناسب جهت تأمین بودجه برای آن نیز لحاظ شود.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .