3

پرسپولیس و ادعای نفوذ به حسابداری استقلال!

  • کد خبر : 298928
  • 07 آبان 1402 - 9:15
پرسپولیس و ادعای نفوذ به حسابداری استقلال!
باشگاه پرسپولیس در ادامه حملات خود به استقلال، این بار ادعایی متفاوت و بزرگ را مطرح کرد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، در روزهای گذشته باشگاه پرسپولیس حملات مختلفی را علیه استقلال انجام داده و اتهامات سنگینی را متوجه این باشگاه کرده است. قرمزها حتی در مورد قرارداد منتشره یامگا نیز ادعای خود را داشتند و معتقد بودند پرونده او کاملا شبیه گئورگی گولسیانی است و این بازیکن باید تا زمان اصلاح قرارداد محروم و استقلال نیز جریمه شود.

اما حملات بعدی تیم پرسپولیس که در اینستاگرام مدیر روابط عمومی این باشگاه منتشر شده، اتهامات سنگین‌تری را به استقلال وارد کرده است. او در دو موضوع متفاوت ادعای خود و باشگاه پرسپولیس را مطرح کرده و گفته که باشگاه استقلال تخلفاتی را انجام داده که باعث شکایت سرخپوشان شده است.

در این بین مسئله قراردادهای پایین بازیکنان و مربیان استقلال از جمله سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب به شدت موردتوجه قرار دارد و پرسپولیس هم در این باره شکایت کرده است.

دو ادعای مطرح شده از سوی او به این شرح است:

۱) مصطفی لشکری نوشته که بازیکنان و مربیانی که قرارداد با ارقام نازل دارند، در پرداختی‌های اخیر باشگاه که درصدی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده، چندین برابر درصد قراردادشان به حساب آنها واریز شده است. او استدلال کرده که به این ترتیب «ارقام قرارداد ثبت شده فرمالیته و غیرواقعی بودند.»
۲) او همچنین نوشته که «یکی دیگر از تخلفات این تیم» مجموع قراردادهای بالاتر از سقف قرارداد بوده که «به‌تازگی و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده» که این تیم چند میلیارد تومان بالاتر از سقف قرارداد را متعهد به پرداخت شده است.

البته در تمام این استوری‌ها او هیچ نامی از باشگاه استقلال نبرده اما در آخر با اشاره به شکایت باشگاه پرسپولیس، نشان داده که منظورش تیم استقلال است، چرا که شب گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که روز بیست و هفتم مهرماه از استقلال شکایت کرده و قرار است شکایت دیگری را شنبه ثبت کند.

ادعاهای مدیرروابط عمومی پرسپولیس بر دو پایه استوار است:

۱٫ اطلاعات از درون باشگاه استقلال: اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی شده که از پرداختی‌های استقلال اطلاع دارد، چیزی جز این موضوع را به ذهن متبادر نمی‌کند و باید دید که پرسپولیس چه مدارکی را برای اثبات شکایت خود خواهد داشت.
۲٫ اطلاعات از درون سازمان لیگ: اینکه پرسپولیس مدعی شده که بعد از بررسی‌های جدید مشخص شده که استقلال از سقف قرارداد عبور کرده، نشان می‌دهد آنها اطلاعاتی را از درون سازمان لیگ کسب کردند که این موضوع هم نیازمند اثبات خواهد بود.

البته استقلال تنها تیمی نیست که مورد حمله و اتهام پرسپولیس قرار دارد. سرخپوشان همچنین در مورد تیم سپاهان نیز همچنین مدعی هستند و در تازه‌ترین مورد می‌گویند که فولاد مبارکه برخلاف تمام شرکت‌های زیرمجموعه، صورت‌های مالی باشگاه سپاهان را منتشر نکرده و این در حالی است که حتی صورت‌های مالی سپاهان نوین را هم افشا کرده اما در مورد سپاهان این اقدام را هنوز انجام نداده است.

باشگاه پرسپولیس در خصوص صورت‌های مالی گل‌گهر نیز اعلام کرده که آنها ۲۹۸ میلیارد تومان بابت اسپانسری از شرکت اصلی خود دریافت کردند، اما به زعم سرخ‌ها، پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد طلب دولتی دارد که پرداخت نمی‌شود.

اشاره روابط عمومی پرسپولیس به نامه چند روز پیش سازمان حسابرسی است که این سازمان اعلام کرده بود پرسپولیس در این مدت برخی از پول بورس تعهداتی را پرداخت کرده که بر عهده دولت بود.

در نهایت باید دید تلاش‌ها و اتهامات اخیر باشگاه پرسپولیس چه سرانجامی را خواهد داشت، اما در هر صورت به نظر می‌رسد کمیته انضباطی در روزهای آینده کار بسیار سختی برای رسیدگی به این موضوعات پیش رو خواهد داشت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .