14

پرویز سروری : فشار بیرونی برای انتخاب شهردار وجود ندارد / انصراف یک کاندیدای دیگر از شهرداری تهران

  • کد خبر : 282962
  • 28 تیر 1400 - 12:32
پرویز سروری : فشار بیرونی برای انتخاب شهردار وجود ندارد / انصراف یک کاندیدای دیگر از شهرداری تهران
منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف صولت مرتضوی یکی از ۱۲ کاندیدای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، پرویز سروری در گفت‌وگویی، با بیان این‌که اعضای منتخب ۱۲ نفر از کاندیدای شهرداری تهران را مشخص کردند، اظهار کرد: اما شب گذشته صولت مرتضوی با ارسال متنی انصراف خود را اعلام کرد و حالا تعداد کاندیدای شهرداری تهران به ۱۱ نفر رسید.

وی با بیان این‌که این ۱۱ نفر تا یک هفته فرصت دارند تا برنامه‌های خود را به شورای شهر ارسال کنند تا نمایندگان مردم آنها را بررسی کنند، اظهار کرد: بعد از بررسی اولیه برنامه‌ها با این افراد مصاحبه خواهیم داشت و در حضور همه اعضای منتخب برنامه این افراد بررسی، نقد و مورد سوال قرار می‌گیرد و نهایتا اعضای شورای منتخب بعد از بررسی برنامه‌ها به سه نفر رای خواهند داد که از آن میان شهردار انتخاب خواهد شد.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب هیات رئیسه شورای شهر ششم نیز مشخص شده است یا خیر؟ گفت: بحث اصلی و زمان‌بر ما انتخاب شهردار بود که امیدواریم در این یک هفته که کاندیدا فرصت دارند که برنامه‌هایشان را به شورا ارائه کنند ما نیز در مورد ترکیب هیات رئیسه و یا حتی ترکیب کمیسیون‌ها با یکدیگر صحبت کنیم.

منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم با رد برخی شایعه‌ها مبنی بر فشار بیرونی بر اعضای شورای منتخب در انتخاب شهردار اظهار کرد: مطلقا اینگونه نیست اما حتما از نظر مشورتی دوستان و حامیان‌مان استفاده می‌کنیم اما همه تصمیمات توسط اعضای شورای ششم اخذ خواهد شد و اینگونه نیست که با فشار تصمیم‌گیری خواهیم کرد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .