5

پشت ماجرای توهین کلانتری به نمایندگان شمالی/ موضوع پسماند و تقاضای برای برخورد رئیس جمهور با کلانتری

  • کد خبر : 122677
  • 10 شهریور 1398 - 9:34
پشت ماجرای توهین کلانتری به نمایندگان شمالی/ موضوع پسماند و تقاضای برای برخورد رئیس جمهور با کلانتری

یکی از نمایندگان استان مازندران از تنظیم نامه نمایندگان سه استان شمالی خطاب به رئیس جمهور برای برخورد با عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست خبر داد..

به گزارش عصر شهروند؛ عبداله رضیان نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه اخیرا کلانتری اظهارات توهین آمیزی نسبت به نمایندگان شمالی بیان کرد، گفت: کلانتری برای حرف زدن از شکمش استفاده می کند تا از مغزش.

وی با اشاره به پشت ماجرای این قضیه افزود: در سال گذشته بر اساس لایحه دولت و تصویب آن در مجلس، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار برای پسماند تخحصیص داده شد.اما بنا به مصلحت هایی این بودجه در جای دیگر استفاده شد.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: همچنین در بودجه ۹۷ تصویب شده که مبلغ هزار میلیارد تومان عوارض تعیین شده برای پسماند شمال کشور هزینه شود.

رضیان تصریح کرد: بعد از مصوبه مجلس، جلساتی برگزارو این بودجه در اختیار وزارت کشور قرار داده شد اما کلانتری می خواست این پول در اختیار سازمان محیط زیست قرار گیرد.

وی گفت: پشت پرده اظهارات توهین آمیز کلانتری هم همین بوئد که چرا پول در اختیار این سازمان قرار نگرفت.

نماینده استان مازندران در مجلس اضافه کرد: بعد از اظهارات توهین آمیز معاون رئیس جمهور به نمایندگان مجلس، نمایندگان سه استان شمالی خطاب به رئیس جمهور نامه ای نوشته و تقاضا کردند تا با عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست برخورد شود.

عیسی کلانتری اخیرا به نمایندگان سه استان مازندران، گیلان و گلستان مطالبی توهین آمیز نسبت داده و در اظهاراتی گفت: نمایندگان شمالی فقط “هارت و پورت” می کنند. بودجه پسماند زباله با بی تدبیری نمایندگان شمال حیف و میل شد.
وی در دهمین اجلاس ملی شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی و منابع طبیعی در اردبیل ضمن بیان این اظهارات، گفت: «برای پسماند سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان دولت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار تصویب کرد و به مجلس فرستادیم ولی نمایندگان محترم شما که می آیند و “هارت و پورت” می کنند کوچک ترین قدمی برنداشتند و یک نفرشان یک کلمه صحبت نکرد…. فقط یک نماینده از استان فارس کمی دفاع کرد و در نهایت این بودجه به یک بخش دیگر اختصاص داده شد».

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=122677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .