10

پلیس آگاهی تهران : زن کودک ربا را شناسایی کنید

  • کد خبر : 289538
  • 21 اسفند 1400 - 11:06
پلیس آگاهی تهران : زن کودک ربا را شناسایی کنید
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از انتشار تصویر زن کودک ربا به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهرری خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح خبر گفت: هجدهم آبان امسال صدای فریادهای کمک خواهی زن جوانی در میدان مدرس شهرری، توجه کسبه و رهگذران را به خود جلب کرد؛ زن جوان فریاد می‌زد: «بچه‌ام را دزدیدند، مردم کمکم کنید.

نثاری افزود: به دنبال فریادهای زن جوان، موضوع به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام و تحقیقات برای یافتن کودک ربوده شده آغاز شد. زن جوان در تحقیقات اولیه گفت مدتی قبل، از شوهرم جدا شدم، اما پسرم به نام ماهور را نزد خودم نگه داشتم. در این مدت در بازار دست‌فروشی می‌کردم. روز حادثه دو زن جوان به سراغم آمدند و یک لیوان چای تعارف کردند.

کودک دزدیده شده در تهران

وی گفت: زن جوان بیان کرد که وقتی چای را خوردم در حالی که پسر ۸ ماهه‌ام در آغوشم بود از بازار بزرگ شهرری تا میدان مدرس به راه افتادم و پیاده رفتم، آن دو زن هم کنار من حرکت می‌کردند تا اینکه چند دقیقه بعد احساس کردم دست و پاهایم لمس شد و روی زمین افتادم. در همین حین دو زن جوان که صورت‌هایشان را با ماسک پوشانده بودند، کودکم را از آغوشم بیرون کشیده و متواری شدند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بعد از اظهارات زن جوان، کارآگاهان جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند، گفت: در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد دو زن جوان با چهره‌هایی ماسک دار به سراغ مادر ماهور رفته و دوربین‌ها نشان می‌داد در لحظه‌ای که زن جوان حواسش نبوده، داخل چای ماده‌ای ریخته و به مادر ماهور دادند بعد از آن هم دوربین‌ها نشان می‌داد کودک ربایان، ماهور را از آغوش مادرش دزدیده و از محل متواری شدند.

کودک ربا

نثاری، با اعلام این خبر گفت: از روز حادثه تا کنون ردیابی‌های پلیس برای یافتن کودک ربوده شده ادامه دارد، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است؛ بنابراین بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهرری با درخواست انتشار تصویر متهم پرونده که یک زن است از مردم خواست چنانچه کسی این فرد را می‌شناسد و یا از محل نگهداری این کودک و از سرنوشت او اطلاع دارد با پلیس ۱۱۰ یا اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به شماره ۵۱۰۵۵۵۱۱ تماس بگیرند یا به دادسرای شهرری مراجعه کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .