12

تشکیل صندق توسعه محلات کمتر برخوردار با رویکرد توسعه و تحول مناطق جنوبی

  • کد خبر : 288793
  • 26 دی 1400 - 12:37
تشکیل صندق توسعه محلات کمتر برخوردار با رویکرد توسعه و تحول مناطق جنوبی
رئيس كميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري پیشنهاد تشكيل صندق توسعه محلات كمتر برخوردار با رويكرد توسعه و تحول مناطق جنوبي را ارایه کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در چهلمین جلسه شورای شهر، اظهار داشت: همانطور که مستحضرید حضور فعالانه اعضای شورای اسلامی دوره ششم و شهردار محترم تهران در محلات شهر، در میان مردم و دیدن و شنیدن مشکلات این عزیزان و کار کارشناسی و دسته بندی نمودن این مشکلات و قرار دادن تعداد قابل توجهی از این مشکلات و تخصیص در بودجه سال ۱۴۰۱؛ در مقیاس کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس با نگاه کارشناسانه ، پیام مردمی بودن این شورا و شهردار را براساس انتظارات مردم عزیزمان دارد.
وی ادامه داد: قطعا مشکلات شهر تهران بسیار پیچیده و برخی از آنها نیازمند بودجه ای کلان خواهد بودکه درهمینجا جا دارد از رئیس جمهور محترم تقاضا کنم به موضوع حمل و نقل شهر تهران به عنوان پایتخت ایران عزیزمان توجه ویژه ای کنند و دستور اصلاح بودجه دولت در مجلس را صادر بفرمایند و در آخر به شهردار محترم تهران پیشنهاد میکنم صندوق توسعه محلات کم برخوردار شهرتهران را که میتوان عقب افتادگی در این محلات را با سرعت بیشتری مرتفع کرد تشکیل و تاسیس شود.
رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: قطعا تاسیس این صندوق می تواند باعث توسعه و تحول هر چه بیشتر در مناطق جنوبی شهر تهران شود .
وی از شهردار خواست تا این تشکیل این صندوق به صورت لایحه ای به شورا ارائه شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .