7

درخت‌کشی در باشگاه انقلاب/ کمیسیون ماده ۷ شهرداری قاتل را تبرئه کرد!

  • کد خبر : 292916
  • 13 شهریور 1401 - 11:12
درخت‌کشی در باشگاه انقلاب/ کمیسیون ماده ۷ شهرداری قاتل را تبرئه کرد!
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای اژه‌ای به داد مردم برسید؛ اگر امروز ورود نکنید، وضعیت تهران از لحاظ فضای سبز نابسامان خواهد بود که باید پیگیر مطالبات به حق مردم در برابر تضییع کنندگان حق آنها بود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورا با اشاره به پرسش خود از وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: پرسش من این است که هدف غایی این وزارت خانه جز ارتقاء سلامت و کیفیت زندگی است؟ خشک شدن و قطع شدن درختان در یکی از مجموعه های زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اتفاق افتاده است.

حتما بخوانید : اسناد قطع درخت در باشگاه انقلاب

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نسبت به این موضوع بسیار حساس هستند، یادآور شد: قطع درختان با سوء استفاده برخی افراد به یک رویه تبدیل شده که از آن جلوگیری خواهیم کرد. با توجه به بازدید ۲۹ آبان ماه سال ۹۵ تعداد ۱۷ اصله از زمین تنیس بانوان انتقال داده اند که تعدادی از آن خشک و تعدادی نیز آسیب داده اند.

پیرهادی با اشاره به اینکه ۲۵۳ درخت بر اثر عدم رسیدگی و کمبود آب خشک شده اند، تصریح کرد: قطع، جابجایی و سر برداری درختان مستلزم اخذ مجوز از کمیسیون ماده هفت است؛ در بررسی اولیه پرونده مورد نظر، با وجود از بین رفتن تعدادی درخت که حکایت از غیرعمدی بودن داشته، حکم برائت صادر شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: آقای اژه ای به داد مردم برسید؛ اگر امروز ورود نکنید وضعیت تهران از لحاظ فضای سبز نابسامان خواهد بود. باید پیگیر مطالبات به حق مردم در برابر تضییع کنندگان حق آنها بود.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .