13
پس از گزارش معاونت خدمات شهری در تهران مطرح شد:

پیرهادی: هزینه کرد درآمد عوارض قطع درختان مشخص شود / تشکر نجفی از پرسنل بهشت زهرا

  • کد خبر : 283680
  • 24 مرداد 1400 - 13:27
پیرهادی: هزینه کرد درآمد عوارض قطع درختان مشخص شود / تشکر نجفی از پرسنل بهشت زهرا
سوده نجفی در چهارمین جلسه دوره ششم از دکتر خال مدیرعامل بهشت زهرا و پرسنل این سازمان تشکر کرد و مهدی پیرهادی خواستار مشخص شدن درآمد ناشی از ریدف عوارض درختان و اقدامات صورت گرفته در زیرساخت های آتش نشانی شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، در جریان ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در چهارم جلسه شورای ششم، سوده نجفی، عضو شورا ضمن تشکر از او گفت: لازم می‎دانم از دکتر خال، مدیرعامل بهشت زهرا و پرسنل خدوم این سازمان نیز تشکر ویژه داشته باشم.

سپس مهدی پیرهادی با تشکر از مجتبی یزدانی، با قید اینکه یک کد درآمدی خاص بابت عوارض درختان داریم، پرسید: این عوارض در چه بستری هزینه شده‎اند ؟

او افزود: با توجه به کمبود آب، لطفا درخصوص تفاهم‎نامه‎ای که با وزارت نیرو امضا شده و در گزارش از آن یاد شده و همچنین در خصوص برنا‎مه‎ریزی‎هایی که برای روان‎آب‎های تهران دارند، توضیح بیشتری دهید .

پیرهادی در حوزه آتش‎نشانی ادامه داد: در سازمان آتش‎نشانی جهت اخذ عوارض ایمنی که درآمدی برای این بخش ایجاد کرده است، لذا خواهشمندم توضیح دهید که از محل این درآمد، چه اقدامات زیرساختی در آتش‎نشانی صورت گرفته است؟ منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .