9

۲۰ پیشنهاد هیجان انگیز برای کریسمس ۲۰۲۰

  • کد خبر : 182537
  • 01 دی 1398 - 8:49
۲۰ پیشنهاد هیجان انگیز برای کریسمس ۲۰۲۰
اگر قصد کریسمس گردی و ژانویه گردی در نخستین ماه فصل زمستان دارید، گزارش سرویس گردشگری عصرشهروند، اطلاعات خوبی را در اختیار کریسمس گردهای ۲۰۲۰ میلادی قرار می دهد. اگر تجربه ای دارید با ما به اشتراک بگذارید.

کریسمس چه روزیه ؟!

از اول دی ماه تا پایان دی ماه ۱۳۹۸ که مصادف با آخر دسامبر ۲۰۱۹ و ژانویه ۲۰۲۰ میلادی است، در ایران و بسیاری از کشورهای جهان، حال و هوای کریسمس و جشن های سال نو میلادی برقرار است.

حتما بخوانید: با کثیف ترین رستوران های تهران آشنا شویم

پیشنهاد هیجان انگیز برای کریسمس

صرفا جهت اطلاع !

از اول ژانویه ۲۰۲۰ میلادی تا اواسط فوریه ۲۰۲۰ میلادی، فرصت اپلای بسیاری از دانشگاه های جهان خواهد بود. اگر قصد دارید تا تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از مهندسی تا پزشکی، از مد تا گردشگری را از ترم پاییز ۱۳۹۹ استارت بزنید، از الان به فکر  باشید.

آیلتس وتافل را جور کنید و به سایت دانشگاه ها مراجعه کرده و مدارک را ارسال کنید. حتما نیازمندی های پذیرش (admission’s requirement) را در نظر داشته باشید. یادتان باشد که تحصیل در نروژ در کلیه دانشگاه ها، کلیه رشته ها و کلیه مقاطع به زبان انگلیسی برای ایرانیان رایگان است. برای اپلای دانشگاه های آمریکا با بورس در ژانویه ۲۰۲۰، باید GRE داشته باشد با نمره وربال ۱۶۰ از  ۱۷۰.

اگر برای سفر به ژاپن و شرکت در افتتاحیه یا اختتامیه یا تماشای رقابت تیم های ملی ایران در المپیک تابستانی دارید، فرصت زیادی ندارید. از ژانویه ۲۰۲۰ میلادی برای آماده کردن مدارک و خرید بلیط رقابت ها و رزرو تور اقدام کنید و برای ویزا ژاپن، مدارک را آماده کنید. سابقه سفر به محدوده شنگن، امتیاز بزرگ برای دریافت ویزای گردشگری ژاپن جهت حضور در المپیک ژاپن است. اگر حاضر به فعالیت های داوطلبانه در المپیک ژاپن هستید به سایت رسمی مسابقات المپیک توکیو در این لینک رجوع کرده و ثبت نام کنید. فرصت زیادی ندارید.

حال و هوای کریسمس

اگر خواهان تحصیل در رشته های  گردشگری یا طراحی لباس یا خلبانی هستید که این روزها با استقبال ایرانیان همراه شده است، ژانویه و فوریه، ماه طلایی برای شما خواهد بود. اگر قصد دارید تا در کورس های بهاره و تابستانی از روسیه تا اتریش، از مالزی تا نیوزلند شرکت کنید، تا پایان سال ۹۸ فرصت اپلای دارید. شرکت در کورس های کوتاه مدت در دانشگاه های خارج از کشور، رزومه  شما را برای تحصیل در خارج و مهاجرت، تقویت می کند.

برای خرید تورهای نوروز ۱۳۹۹، رزرو آن ها از دی ماه، یک اقدام هوشمندانه است. رزرو بلیط و محل اقامت در داخل و خارج از کشور نیز در ایام کریسمس، پیشنهاد ما به ایرانگردان و جهانگردان در بهار ۹۹ است.

پیشنهادات کریسمسی

اگر مسافر کریسمس در ایام ژانویه ۲۰۲۰ هستید، پیشنهادات زیر را در نظر داشته باشید.

  • در صورتی که به دنبال الگوهای جدید و نوین جهانی برای طراحی و دیزاین هیجان انگیز درخت کریسمس هستید، توصیه می کنیم که از هشتگ کریسمس یا trees برای مشاهده جدید ترین روش ها و مشاهده اکسسوری های زیبا و رنگارنگ که کاربران انتخاب کردند، استفاده کنید. میلیون ها الگو در اختیار علاقمندان به طراحی درخت کریسمس و لباس کریسمس و کیک کریسمس و کلا، دکوراسیون کریسمسی است.

هشتگ کریسمس در اینستاگرام

  • یادتان باشد که رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی، آبی کلاسیک است. تعجب نکنید که اگر درخت کریسمس شاخ های اینستاگرام داخل و خارج از کشور به خصوص درخت سلبریتی ها و پوشش آن ها در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی، با تم CLASSIC BLUE همراه شده است. رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی، رنگ مرجانی زنده بود.  از این تم  در عکس های ژانویه ودیزاین های کریسمسی خود استفاده کنید تا نشان دهید که همراه با تم جهانی هستید!
  • اگر در تهران هستید، فود استریت خیابان ۳۰ تیر، شب های منتهی به کریسمس، اوضاع شلوغی خواهد داشت. فودبلاگر ها و شکم گردهای ژانویه در تهران، از پاتوق های شبانه جنوب و شرق و غرب و شمال پایتخت استفاده کنند.

پیشنهادات کریسمسی

حتما بخوانید: همه چیز درباره رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی (آبی کلاسیک)

  • برای خرید اکسسوری ها و لوازم طراحی درخت کریسمس و خرید شکلات و کیک و کادودهای کریسمس، در تهران و مراکز استان ها، فروشگاه هایی برای این منظور در دسترس هموطنان است. در تهران، خیابان میرزای شیرازی که خیابان کریسمس تهران است، در دسترس پایتخت نشینان قرار دارد. منطقه ای در طرح که استفاده ایستگاه مترو میرزای شیرازی، گزینه خوبی خواهد بود.
  • اگر قصد دارید تا به دوستان داخل و خارج از کشور خود، پیام های تبریک کریسمس ارسال کنید، از این کلید واژه : Christmas messages   در گوگل استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید تا عکس های کریسمس گردی و ژانویه گردی شما در میان عاشقان کریسمس ۲۰۲۰ میلادی، دیده شود و لایک و فالو خوبی بدست آورید، تگ کردن تصاویر خود را روی هشتگ های کریسمس که در انتهای گفتار معرفی کردیم، در نظر داشته باشید.

ایده هایی برای طراحی درخت کریسمس

  • پیش از آن که مقصدی برای کریسمس گردی در دی ماه ۱۳۹۸ در نظر داشته باشید، نظرات مسافران و جهانگردان را درباره آن مقصد گردشگری (شهر یا روستا یا کشور یا اقامت گاه) را در تریپ ادوایزر، پاتوق بین المللی گردشگران حرفه ای بررسی کنید. به com بروید.

حتما ببینید: فلسفه درخت کریسمس چیست ؟

  • اگر می خواهید ژانویه گردی شما به تنهایی صورت نگیرد و حوصله سفر انفرادی ندارید و هم‌پا نیاز دارید، از اپ های همپایاب یا لونلی پلنت (lonelyplanet.com) استفاده کنید تا همسفر پیدا کنید. در دی ماه ۹۸، به خاطر کریسمس ۲۰۲۰ میلادی، همسفریابی برای سفرهای ژانویه از تهران تا کوالالامپور شدت می گیرد. پیدا کردن travel buddies (همسفر)، محبوب کوله پشتی گردها (backpackers) و مشتاقان سفرهای هیجان  انگیز کم خرج است.

گردشگری دست جمعی در ایام کریسمس

  • اگر قصد دارید در سفرهای خارج از کشور خود در ایام ژانویه ۲۰۲۰ میلادی، در اقامت گاه های ارزان قیمت اطراق کنید، از ظرفیت های هاستل ها استفاده کنید. هزاران هاستل را در com مشاهده کنید. هاستل گردی، فرصتی برای ژانویه گردی ارزان قیمت است. جایی که امکان آشنایی با گردشگران جوان سایر کشورها را در این ایام پیدا می کنید و این فرصت خوبی برای دوست یابی و گردشگری دست جمعی در ایام کریسمس است که صنعت گردشگری جهان رونق پیدا می کند.

ژانویه گردی ارزان قیمت

  • مقصد های لاکچری گردی ایام ژانویه ۲۰۲۰ میلادی در کشورهای حاشیه خلیج فارس، حتما مسقط عمان، دوبی امارات متحده عربی و دوحه قطر است. البته مقصدهای ارزان ژانویه گردی ۲۰۲۰ در کشورهای اطراف ایران، حتما تفلیس و باتومی گرجستان، استانبول ترکیه و باکو آذربایجان می باشد که برای رزرو هتل و تور، خیلی زود اقدام کنید.

حتما بخوانید: راهنمای دریافت ویزای شنگن

  • از اول فوریه ۲۰۲۰ میلادی،‌ قوانین صدور ویزای شنگن تغییر می کند. به eu مراجعه کنید. یکیش این است که هزینه صدور روادید از ۶۰ یورو به ۸۰ یورو افزایش می یابد. دیگری مدت زمان ویزا است. چون بسیاری از سفارت خانه های کشورهای شنگن در تهران (به جز سوئد و لهستان و چند مورد دیگر)، خدمات خود را از طریق کارگزاری های رسمی به هموطنان ارائه می دهند، برای ژانویه گردی ۲۰۲۰ یا پس از آن، نسبت به وقت مصاحبه (appointment time) در اسرع وقت اقدام کنید. چون باید فقط به این مراکز مراجعه کرد. مثلا کارگزاری وی اف اس گلوبال، کارگزار چندین سفارتخانه شنگن از فنلاند تا هلند است که مقر آن در ایران، هروی سنتر است.

ایونت گردی در کریسمس

  • اگر مسافر ژانویه ۲۰۲۰ میلادی هستید، حتما از ایونت های رایگانی که در سراسر دنیا در ماه ژانویه برگزار می شود استفاده کرده و در آن ها شرکت کنید. ایونت گردی، بخشی  از ظرفیت های گردشگری است که گردشگری مجازی در اختیار مسافران قرار می دهد. شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری و ورزشی رایگان یا کم هزینه، فرصتی برای آشنایی با شهروندان کشورهای مختلف و دوست یابی و کسب تجارب جدید است. org یکی از درگاه های پیش روی شما است.

دیزاین کادوهای کریسمسی

(از هشتگ #gift برای مشاهده الگوهای جذاب برای دیزاین کادوهای کریسمسی استفاده کنید)

  • در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی، کروز گردی را جدی بگیرید. از خلیج فارس تا تایلندو مالزی و جنوب شرق آسیا و حتی ترکیه، از این فرصت برای گردشگری دریایی استفاده کنید. برای سفر به عمان هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. البته نه کروزهای مجلل!
  • حراجی های کریسمس را از هشتگ auction دنبال کنید. در بسیاری از شهرهای جهان به  خاطر  کریسمس، حراجی های باور نکردنی برگزار می شود که فرصتی برای  خرید ارزان قیمت اجناس زمستانی به خصوص لباس های نوروز ۱۳۹۹ است.
  • حتما اپ های مخصوص سفر و آب و هوا و ایونت گردی که در ایام کریسمس در اپل استور و گوگلی پلی و مارکت های ایرانی، بازار داغی پیدا می کند را دانلود کنید.

حراجی های کریسمس

همراه گرامی

اگر تجربه ژانویه گردی دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش  کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=182537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .