4

چادر کودک برای بزرگسالان برای فرار از استرس

  • کد خبر : 46451
  • 25 اسفند 1397 - 14:00
چادر کودک برای بزرگسالان برای فرار از استرس

«Pause Pod» اخیرا با چادر کودک واقعا گران قیمت خود برای بزرگسالان سوژه رسانه‌های اجتماعی شده، اما مخترعان آن ادعا می‌کنند این چادر در واقع یک فضای خصوصی قابل حمل است که شما را از لحظات استرس زا دور می‌کند.

این چادر‌ که باالهام از قلعه هایی طراحی شده که همه ما در بازی‌های کودکی با ملحفه می‌ساختیم به کاربر اجازه می‌دهند که هرجا و هر زمانی از فشار زندگی مدرن فرار کند. چه به دنبال یک چرت کوتاه، خواندن فصلی از کتاب یا تماشای سریال مورد علاقه تان یا کمی آرامش وسط محل کارتان یا در خانه یا حتی خیابان باشید، همه کاری که باید بکنید این است که چادرتان را از داخل کیفش بیرون بیاورید، داخلش بروید و از دنیای بیرون دور شوید. این چادر به راحتی چادر کودکان برپا می‌شود و کل فرآیند تنها چند ثانیه طول می‌کشد.

این چادر از پارچه باکیفیتی ساخته شده که بعد از بسته شدن زیپ، می‌تواند تا ۹۹ % جلوی نور بیرون را بگیرد و به شما اجازه می‌دهد وسط روز، شب خوبی را تجربه کنید. سایر ویژگی‌های قابل توجه آن شامل یک جیب تاشو می‌شود که به شما اجازه می‌دهد دراز بکشید و هرچقدر نیاز است پاهایتان را دراز کنید، یک بالش بادی، یک چراغ مطالعه، یک پایه سقفی برای تبلت و جیب‌های جادار برای لوازم جانبی شما. باتوجه به شباهت این چادر به چادر بچه‌ها خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی آن را کلک پول می‌دادند، اما ظاهرا افراد زیادی هم این ایده را دوست دارند و باوجود انتقاد‌ها پیش فروش موفقی داشته است. قیمت این چادر ۲۰۰ دلار است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=46451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .