23

چرا اولویت‌های شهر تهران تیتر یک همشهری نمی‌شود؟

  • کد خبر : 297064
  • 28 خرداد 1402 - 19:26
چرا اولویت‌های شهر تهران تیتر یک همشهری نمی‌شود؟
عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل روزنامه همشهری در صحن شورا بر ایفای مسئولیت محلی برای روزنامه همشهری به جای مسئولیت ملی و توجه به موضوعات مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی، در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای ششم، در واکنش به گزارش عملکرد مدیرمسئول روزنامه همشهری گفت: هر مدیر یا مجموعه‌ای که بخواهد کارش را پیش ببرد و موفق شود حتما باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد؛ تصورم این است که روزنامه همشهری از ابتدای دوره به تدریج به یک مجموعه‌ای تبدیل شد که برای خودش مسئولیت ملی قائل است، نه مسئولیت محلی.

وی افزود: معتقدیم باید از جبهه انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت شود و همسو بودن روزنامه همشهری با مجموعه انقلاب خواسته ما هم هست؛ اما نباید طوری شود که مسائل محلی، شهر تهران و مدیریت شهری کم کم در روزنامه کورسویی بزند؛ اشکالی ندارد اگر همین مشکل آبی که طی این ۱۰ روز برای آب تهران پیش آمد یک روز سرتیتر روزنامه همشهری می‌شد که شرکت آب و فاضلاب تهران و وزارت نیرو به داد مردم برسند و با مسئولین و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران و اعضای شورا مصاحبه می‌کرد به عنوان یک مساله اساسی که دغدغه ذهن همه مردم تهران است؛ اما جایش خالی بود.

امانی اضافه کرد: وقتی شهردار تهران در شورا حضور پیدا می کند یا با رسانه‌های کشور مصاحبه ای می کند صحبت های ایشان و عملکرد شهرداری تهران تیتر اول می‌شود و دوباره تا گام بعدی تعطیل می‌شود و تیترها همه‌اش تیترهای ملی می‌شود، در برنامه چهارم گفتیم چهار موضوع و مساله اصلی در تهران داریم که شامل آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی، بافت فرسوده و آسیب‌های اجتماعی است و همچنین هوشمندسازی شهر تهران؛ روزنامه همشهری به عنوان یک مساله اصلی چند بار تیتر خود را روی این مسائل اختصاص داده است؟

وی تصریح کرد: در صفحه سه روزنامه همشهری هر روز بحث‌های شهر و مدیریت شهری است اما همه‌اش مصاحبه و اظهارنظر ما یا مدیران شهری است و گاهی یک ضمیمه محله دارد که عمومی است و در گذشته هر چند وقت یک بار یکی از محلات تهران پیوست روزنامه همشهری می‌شد و همه مسائلشان در آنجا می‌آمد و با مردم، شهردار ناحیه و معتمدین محله صحبت می‌کردند، روزنامه همشهری باید کاری کند که تعادلی بین مسائل ملی و محلی و شهر تهران در روزنامه همشهری برقرار باشد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .