2

چرا باید قرارداد ساماندهی سگهای ولگرد محرمامه بماند!

  • کد خبر : 116229
  • 30 مرداد 1398 - 15:08
چرا باید قرارداد ساماندهی سگهای ولگرد محرمامه بماند!

خبر تزریق اسید و کشتار بیرحمانه و غیراخلاقی سگها از سوی پیمانکار شهرداری تهران موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی و تجمع زیادی از مردم و مدافعان حقوق حیوانات در مقابل ساختمان شهرداری تهران شده است.

آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با تائید این رسوایی بزرگ، وعده داده که با مقصران در شهرداری و پیمانکاری برخورد جدی خواهد شد!.

او البته به افکار عمومی نگفته است که این فاجعه، محصول ضعف نظارتی شورای شهری است که گویی اعمال وظیفه اش را تابع متغیرهایی خاص تشخیص می دهد!.

البته آقایان حق هم دارند که کاری به کار این قرارداد نداشته باشند…هزاران قرارداد در شهرداری تهران است و توجیهی هم ندارد آدم در این مرتبه و جایگاه وارد این مسایل شود.

آقای حناچی شهردار شیک پوش تهران که بازدیدهای سرزده او واقعی می نمایاند! بی هیچ تعارفی و با حربه فرافکنی، ابتدا تقصیر را گردن شهردار سابق انداخته و سپس ناشیانه از خلع ید پیمانکار به دلیل این جرم آشکار خبر داده است!ً اگر دنبال مجازات قانونی مسببان این رسوایی بزرگ هستیم، باید متن قرارداد، شرح خدمات و تعهدات و صورتحساب های تائید شده برای افکار عمومی منتشر شود تا روشن شود آیا این شیوه ساماندهی، دستور شهرداری بوده یا پیمانکار خود چنین کرده است.

پ.ن: وقتی قرارداد پیمانکاری ساماندهی سگهای ولگرد در فضای غیرشفاف، مهر محرمانه بخورد! نتیجه اش جز این فاجعه نمی تواند باشد…

علی اکبر روح نواز کارشناس ارشد حقوق خصوصی

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=116229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .