6

چرا شهرداران مناطق پی در پی تغییر می کنند؟

  • کد خبر : 298862
  • 02 آبان 1402 - 15:07
چرا شهرداران مناطق پی در پی تغییر می کنند؟
رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به حادثه سوختگی کودکان، خواستار ارائه گزارش جامعی از دستور دهنده، مجوزهای این اقدام، رده مجری و قراردادهای فی مابین پیمانکار همراه با آخرین وضعیت پیگیری‌های حقوقی و رسیدگی به مصدومان حادثه به شورا شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت در خصوص تغییرات پی در پی شهرداران مناطق متذکر شد: در جریان بازدیدهای مردمی از مناطق مختلف، مدام با این اعتراض از سوی مردم مواجهیم که چرا شهرداران مناطق پی در پی تغییر می‌یابند؛ این جابجایی‌ها سبب می‌شود تا نتوانیم آنگونه که باید، مسائل شهر را با مسئولین مطرح کنیم و این امر، کیفیت خدمات رسانی از سوی شهرداری به مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اقراریان در ادامه با تأکید بر اینکه ما با خود عهد بستیم که در شورای ششم صدای مردم باشیم؛ اظهار داشت: از همین تریبون استفاده کرده و این موضوع را به گوش شهردار تهران که در سفر بلند مدت چین است؛ می‌رسانیم. منتظریم تا شهردار از سفر چین بازگشته و شورا را در جریان دستاوردهای این سفر نسبتاً طولانی که بیش از ۱۰ روز به طول انجامیده و در تاریخ شورا و شهرداری بی‌سابقه بوده است؛ بگذارد.
اقراریان در ادامه در قالب تذکری مجدد به شهردار تهران اظهار داشت: با عنایت به حادثه سوختگی تعدادی از کودکان عزیز و نظر به ورود دستگاه قضایی، درخواست می‌شود گزارش جامعی از دستور دهنده و مجوزهای این اقدام، رده مجری و قراردادهای فی مابین پیمانکار همراه با آخرین وضعیت پیگیری‌های حقوقی و رسیدگی به مصدومان حادثه ارسال کند.
رئیس کمیته نظارت شورا در ادامه ضمن قدردانی از ورود دادستانی به این مسئله، خواستار ورود سایر نهادهای مرتبط در صورت تضییع حقوق شهروندان شده و بیان کرد: اینکه شهرداری تهران مصوبات شورا را به هیچ انگارد؛ جای تسلیت به شورا دارد. امیدواریم شهرداری از اقدامات پر خطری که می‌تواند باعث آسیب به شهروندان عزیز شود؛ دست بردارد.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .