7

چرا محمود فکری سرمربی استقلال نشد؟

  • کد خبر : 266924
  • 20 شهریور 1399 - 13:51
چرا محمود فکری سرمربی استقلال نشد؟
سرمربی نساجی مازندران با مسئولان باشگاه استقلال مذاکراتی داشت اما در نهایت توافق برای حضورش روی نیمکت این تیم حاصل نشد.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، محمود فکری با توجه به عملکرد خوبی که در نساجی داشت گزینه بسیار مناسبی برای حضور در جمع آبی‌پوشان به حساب می‌آمد، اما این اتفاق رخ نداد که البته دلیل جالبی داشت.

گویا فکری خواهان عقد قرارداد یک ساله بود، اما مسئولان باشگاه استقلال انتظار داشتند فکری فقط برای چهار بازی در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیم‌شان بنشیند که سرمربی نساجی این خواسته آنها را نپذیرفت.

از طرفی، فکری در نساجی مازندران نتایج خوبی گرفته و باید از چند روز دیگر تمرینات آماده‌سازی این تیم را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آغاز کند. اگر او به طور موقت راهی استقلال می‌شد به احتمال فراوان نساجی را هم از دست می‌داد.‌ئمی‌توان در این مورد به محمود فکری حق داد که نگران آینده کاری خود باشد.

از سوی دیگر، استقلالی‌ها همزمان با مجید نامجومطلق هم صحبت کردند و قرار شد دستیار فرهاد مجیدی در چهار بازی آسیایی نقش سرمربی را برای استقلال بازی کند. با این حساب باید گفت فکری در نساجی می‌ماند تا در لیگ بیستم باز هم سرمربی این تیم باشد، اما به هر حال، او به واسطه نتایج خوبی که گرفته بود، از گزینه‌های جدی نیمکت استقلال به شمار می‌رفت.

گفتنی است؛ محمود فکری سابقه حضور ۱۳ ساله در استقلال را دارد و در چند مقطع کاپیتان این تیم هم بود.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .