6

چمران :امیدواریم شهرداری ها سهم مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنند

  • کد خبر : 292311
  • 02 مرداد 1401 - 12:12
چمران :امیدواریم شهرداری ها سهم مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هشتادمین جلسه شورا متذکر شد: امیدواریم که حق شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از این باشد و بتوانند این ردیف درآمدی پایدار را دریافت کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در هشتادمین جلسه شورا طی سخنان مقدماتی خود اظهار داشت: امروز ۲۴ ذی‏الحجه، روز مباهله رسول اکرم با نصارا است. این روز مهم، روزیست که خداوند به پیامبر می فرمایید بگو فرزندانتان را بیاورید و ما نیز فرزندانمان را می آوریم و زنانتان را بیاورید و زنانمان را می آوریم و بدین ترتیب تقاضای مباهله می شود تا دروغ گویان را لعنت کنند.
او افزود: وقتی که نصارا پیامبر و خانواده اش را شامل حضرت علی (ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را دیدند از لعن و نفرین ترسیده و تن به مباهله ندادند و این از افتخارات اسلام است که رسول اکرم و خاندان پاک و طاهرش به هنگام ضرور به میدان آمدند و مخالفان ایشان عقب نشستند. امیدوارم که همیشه دنباله رو این رهبران فرزانه مکتبمان باشیم.

مهدی چمران در ادامه با اشاره به اینکه سوم مرداد روز خانواده و روز بزرگداشت بازنشستگان است، اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمن آن را هدف گرفته است تا به نابودی بکشاند، خانواده است. خانواده مبنای زندگی ما انسان هاست و همه ما در خانواده رشد می کنیم و اولین نقش ها در ذهنمان از خانواده شکل می گیرد و برای همین روی خانواده تاکید شده و دشمن برای به هم ریختن خانواده در جامعه اسلامی ما، تلاش زیادی می کند که نمونه های آن را می بینید.
او افزود: بازنشستگان هم ذخایر اداری یک کشور هستند. آنان کسانی هستند که سال ها زحمت کشیدند و کار کردند و انرژیِ و جوانی خود را گذاشته اند و اکنون به سن بازنشستگی رسیده اند که البته بسیاری از ایشان هنوز توانمندی دارند و فعالیت می کنند.
در ادامه نیز متذکر شد: امیدوارم که هم خانواده های ما پربرکت و نمونه جامعه اسلامی باشند و هم بازنشستگان ما در مراتب خوبی در زندگی باشند و مشکلاتشان حل شود.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور دکتر منظور رئیس کل سازمان مالیاتی کشور در صحن شورا اظهار داشت: امیدواریم که حق شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از این باشد که البته سابقا بیشتر هم بود و امیدواریم که همه شهرداری ها بتوانند مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .