15

چند درصد تهرانی‌ها محدودیت را نقض می‌کنند ؟

  • کد خبر : 273858
  • 14 آذر 1399 - 19:43
چند درصد تهرانی‌ها محدودیت را نقض می‌کنند ؟
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: هفته گذشته در پایتخت آمار نقض محدودیت‌های کرونایی ۷۳ درصد بود که نگران کننده است.

به گزارش عصرشهروند ، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در خصوص اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای در کشور برای مقابله با کرونا و تغییرات آن از روز شنبه، گفت: از هفته گذشته تاکنون برخی محدودیت‌ها در سراسر کشور اعمال شد که علت آن کاهش میزان انتقال و سرایت ویروس کروناست، اما متاسفانه با وجود این محدودیت‌ها همچنان از فشار بر حمل و نقل عمومی کاسته نشده و شهر کماکان شلوغ و پر تردد به نظر می‌رسد.

او در ادامه اظهار کرد: دلیل شلوغی‌ها و عدم ریتم مطلوب شهری اثرات مداخله گرایانه در اعمال محدودیت‌ها است.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران مطرح کرد: متاسفانه هفته گذشته در پایتخت آمار نقض محدودیت‌های کرونایی ۷۳ درصد بود که این امر بسیار نگران کننده است، زیرا اگر فردی با تست کرونای مثبت در شهر تردد داشته باشد مانند یک بمب بیولوژیک عمل کرده و افراد زیادی را به بیماری مبتلا می‌کند.

زالی گفت: در چند روز آینده به بررسی محدودیت‌های کرونایی خواهیم پرداخت تا مشخص شود این طرح چه میزان در کشور تاثیرگذار بوده است و پس از آن همان محدودیت‌های قبل یا محدودیت‌های جدیدی‌تری اعمال خواهد شد، هموطنان باید توجه داشته باشند که تمام این اقدامات جهت ازبین بردن ویروس کروناست.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: طبیعی است محدودیت‌های کرونایی تا حدودی نتیجه عکس داشته باشد، زیرا این محدودیت‌ها کامل و تام نیست و تنها راه موثر و راهبردی خودقرنطینگی افراد در خانه به مدت ۲ هفته است.

او در پایان افزود: پیش بینی می شود محدودیت‌های کرونایی در کشور تمدید شود، البته همه این شرایط وابسته به دستورات ستادملی کرونا است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=273858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .