8

کاهش ۱۵درصدی نرخ میوه در محلات کم برخوردار تهران

  • کد خبر : 289402
  • 08 اسفند 1400 - 19:06
کاهش ۱۵درصدی نرخ میوه در محلات کم برخوردار تهران
سازمان میادین مکلف شده برای حمایت از اقشار کم درآمد در محلات کمتر برخوردار براساس نرخ های حمایتی نرخ میوه را 15 درصد کمتر از سایر غرف در 56 محله شناسایی شده ارائه کند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در جریان بررسی حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی، مهدی پیرهادی با اشاره به اینکه غرف کمتر برخوردار به مزایده نمی‌رود. گفت: با پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، غرف کمتر برخوردار قیمت کارشناسی دارند و غرف برخودار ۶۵ درصد قیمت در سال گذشته بهره بردار پیشنهاد داده و یک دوره کامل را سپری کرده است.

وی ادامه داد: سازمان میادین مکلف شده اند در کنار اقشار کم درآمد و محلات کمتر برخوردار براساس نرخ های حمایتی نرخ میوه را ۱۵ درصد کمتر از سایر غرف در ۵۶ محله ای که سازمان میادین تعیین کرده است، ارائه کند.

وی  یادآور شد: در محله هایی که بازار میوه تره بار نیست هم ایستگاه میوه و تره بار ایجاد شود.

پیرهادی افزود: این سازمان برای فروش آنلاین و حذف واسطه ها برنامه دارد.

چمران پیشنهاد داد: میادین بزرگی که کنترلش مشکل است، فکر می کنم بازارهای کوچک تر اگر درست شود در محلات بیشتری می توان ایجاد کرد و هم کیفیت بالاتر می رود.

در نهایت این لایحه با ۲۰ رای موافق به تصویب رسید.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .