16

کدام اعضا نامه به وزیر روحانی درباره ملک جماران را امضا کردند؟ + تصویر متن نامه

  • کد خبر : 264793
  • 14 مرداد 1399 - 12:12
کدام اعضا نامه به وزیر روحانی درباره ملک جماران را امضا کردند؟ + تصویر متن نامه
۱۶ عضو شورای شهر تهران در نامه‌ای به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی خواستار خارج کردن ارائه گزارش پیرامون طرح تفصیلی محله جماران از دستور کار جلسه شورای شهرسازی و معماری کشور شدند.

به گزارش عصر شهروند ، اعضای شورای شهر تهران در این نامه عنوان کرده‌اند که ارائه گزارش پیرامون طرح تفصیلی محله جماران به دستور رئیس جمهوری در دستور کار جلسه آتی شورای شهرسازی و معماری کشور قرار گرفته است. نگارندگان نامه به وزیر راه و شهرسازی نسبت به لغو طرح تفصیلی ویژه محله جماران یا هر گونه رفع محدودیت ارتفاعی در ساخت و سازهای این محله ابراز نگرانی کرده‌اند.

محمد سالاری، علی اعطا، زهرا نژادبهرام، سیدحسن رسولی، سیدآرش حسینی میلانی، محمدجواد حق‌شناس، سیدمحمود میرلوحی، حسن خلیل‌آبادی، مرتضی الویری، شهربانو امانی، بشیر (حجت) نظری، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، زهرا صدراعظم نوری، سیدابراهیم امینی و افشین حبیب‌زاده ۱۶ عضو شورای شهر هستند که نامه به وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده‌اند.

اقدام مأموران شهرداری به تخریب یک ملک در حال ساخت در محله جماران به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های ارتفاعی در ساخت و ساز که در گزارش‌های رسانه‌ها تحت عنوان ملک نهاد ریاست جمهوری نام برده شده، به تازگی به محور مطرح حوزه اخبار شهری تبدیل شده است.

حتما بخوانید :

منع ورود سالاری به جلسه شورای عالی شهرسازی درباره ملک ریاست جمهوری: از بالا گفته‌اند نیاید!

نامه شورای شهری‌ها به وزیر راه و شهرسازی درباره محله جماران

منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .