15

کدام باشگاه ها جایگزین پرسپولیس و استقلال و در آسیا می شوند ؟

  • کد خبر : 288022
  • 05 دی 1400 - 11:22
کدام باشگاه ها جایگزین پرسپولیس و استقلال و در آسیا می شوند ؟
احتمالا سرخابی‌ها فردا از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، اگرچه تا ظهر دوشنبه مدیران دو باشگاه استقلال پرسپولیس و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تلاش‌های خود را برای حفظ این دو تیم پرهوادار فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهند داد اما اگر این تلاش‌ها نتیجه ندهد در آن صورت کدام تیم‌ها جایگزین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد؟

در این فصل فقط ۵ باشگاه لیگ برتری استقلال، پرسپولیس، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و گل‌گهرسیرجان درخواست صدور مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند. در حال حاضر به جز استقلال و پرسپولیس نام گل‌گهر سیرجان نیز در بین فهرست مردودی‌های حرفه‌ای‌سازی AFC قرار دارد.

به این ترتیب در آن صورت فقط دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهند شد و در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال کشورمان در آسیا فقط دو نماینده خواهد داشت اما اگر مشکل گل‌گهرسیرجان برای حضور در لیگ قهرمانان اسیا حل شود در آن صورت دو تیم سپاهان و گل‌گهر جانشین استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهند شد و به این ترتیب سه نماینده در لیگ قهرمانان خواهیم داشت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .